  • 11. Data: 2009-12-15 08:17:29
    Temat: Re: szukam urządzenia
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Leszek pisze:
    > Jeszcze jedno, czy istnieje taki kabel lub przejściówka, żeby z jednej
    > strony podłączyć go do cyfrowego wyjścia optycznego audio, a z drugiej
    > do analogowego wejścia audio (mały jack)? Co wpisać w Allegro?

    chyba nie ma, to musiały by być całe urządzenie.
    pytanie tylko po, skoro każde urządzenie chyba
    posiada obok wy cyfrowego wy analogowe audio

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-12-15 08:23:10
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    pawell32 pisze:

    > chyba nie ma, to musiały by być całe urządzenie.
    > pytanie tylko po, skoro każde urządzenie chyba
    > posiada obok wy cyfrowego wy analogowe audio

    faktycznie, ma analogowe, tylko potrójne, a w mojej mikrowieży mam
    pojedyncze, stąd mnie zmyliło,
    dzięki, chyba się zdecyduję

  • 13. Data: 2009-12-15 08:26:55
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > Jeszcze jedno, czy istnieje taki kabel lub przejściówka, żeby z jednej
    > strony podłączyć go do cyfrowego wyjścia optycznego audio, a z drugiej do
    > analogowego wejścia audio (mały jack)? Co wpisać w Allegro?

    Nie wiem co masz na mysli? Jesli chodzi Ci o podlaczenie to gniazda w
    laptopie S/PDIF to sa takie wlasnie przejsciowki/ nasadki na Toslink'a.
    Kiedys kupilem kilka przewodow optycznych na allegro i dostalem je z takimi
    wlasnie przejsciowkami. Najpierw bylem zalamany a pozniej zobaczylem, ze sie
    zdejmuja :) Chodzi Ci o cos takiego?
    http://www.funk-tonstudiotechnik.de/Lichtleiter-Tosl
    ink-Klinke-5.jpg

    Pozdr.
    Ziomall

  • 14. Data: 2009-12-15 08:27:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Leszek pisze:

    > faktycznie, ma analogowe, tylko potrójne, a w mojej mikrowieży mam
    > pojedyncze, stąd mnie zmyliło,
    > dzięki, chyba się zdecyduję

    potrójne?

  • 15. Data: 2009-12-15 09:06:47
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    pawell32 pisze:

    > potrójne?

    fakt, podwójne, jedno jest do wideo ;-)

  • 16. Data: 2009-12-15 09:10:26
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Ziomall pisze:

> [...]
    > wlasnie przejsciowkami. Najpierw bylem zalamany a pozniej zobaczylem, ze sie

    myślałem, że wyjście w tym xtreamerze jest tylko optyczne, a nie mam
    wejścia optycznego w mikrowieży, stąd pytanie :-)

    okazuje się, że ten xtreamer nie obsługuje napisów txt
    btw, w PCWorldzie styczniowym znalazłem właśnie przegląd tego typu
    odtwarzaczy

  • 17. Data: 2009-12-15 09:28:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze jedno, czy istnieje taki kabel lub przejściówka, żeby z jednej
    > strony podłączyć go do cyfrowego wyjścia optycznego audio, a z drugiej do
    > analogowego wejścia audio (mały jack)? Co wpisać w Allegro?

    Wzmacniacz...

  • 18. Data: 2009-12-15 09:29:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wzmacniacz...

    a co ma wzmacniacz do tego?

  • 19. Data: 2009-12-15 09:34:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a co ma wzmacniacz do tego?

    Wykona to, o co wnosił pytający.
    Czyli łyknie dźwięk na optyku, a wypluje na analogu.
    Choć pewnie nie każdy rzecz jasna.

  • 20. Data: 2009-12-15 09:41:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Wykona to, o co wnosił pytający.
    > Czyli łyknie dźwięk na optyku, a wypluje na analogu.
    > Choć pewnie nie każdy rzecz jasna.

    wzmacniacz jest od wzmocnienia. te funkcje spełnia konwerter,
    lum np. aplituner, który poza wbudowanym radiem ma wbudowwane
    takie moduły jak konwerter optyczny, dekoder dolby, końcówki
    mocy.
    może są takie małe konwertery z otycznego na analog.