  • 21. Data: 2013-11-18 01:54:50
    Temat: Re: szukam telefonu...
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    ack_Telefony-GSM-i-smartfony
    > A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego
    > doswiadczenia ?

    O Caterpillara pytasz, czy to uznana firma?
    W sumie to nie wiadomo, jak to skomentowac. Na p.b.banki jakis jelop
    niedawno pytal, czy ktos w ogole kojarzy tego nowego gostka z reklam BZWBK
    (dla nieogladajacych reklam: wystepuje w nich Kevin Spacey). Mam szczera
    nadzieje, ze to ty byles tym jelopem.

  • 22. Data: 2013-11-18 02:04:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej <n...@i...invalid> wrote:

> [...]
    > (dla nieogladajacych reklam: wystepuje w nich Kevin Spacey). Mam szczera

    Kupiłbyś telefon sygnowany przez Wranglera? Albo przez batona Mars? ;-P
    Też uznane firmy :-)

  • 23. Data: 2013-11-18 02:21:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 00:31:09 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > Trochę więcej: http://www.shopcaterpillar.com/ :)

    Ale telefonow tam nie ma, a przynajmniej ja nie znajduje.

    J.

  • 24. Data: 2013-11-18 02:32:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 02:04:50 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Kupiłbyś telefon sygnowany przez Wranglera? Albo przez batona Mars? ;-P
    > Też uznane firmy :-)

    Wielu by kupilo.
    I moze nawet nie bylby to taki zly wybor, bo takie firmy w dbalosci o
    wlasna marke zamawiaja takie produkt u przyzwoitego dostawcy ... ale
    telefonu to bym osobiscie nie kupil. Zbyt skomplikowany wyrob, a gdzie
    potem szukac upgradow, supportu czy serwisu ?

    Ale tu to nawet nie wiem - taki wlasnie produkt, czy (nie)przypadkowa
    zbieznosc nazw firm.
    No dobra, znaczek firmowy niby ten.

    J.

  • 25. Data: 2013-11-18 04:07:39
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    http://www.catphones.com/ :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 26. Data: 2013-11-18 11:14:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Sunday, November 17, 2013 11:43:35 AM UTC+1, J.F. wrote:

    > A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego
    > doswiadczenia ?

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/evolve/gx790gladiator/

    Ta sama czcionka, tyle że "o" na końcu dorzucili.

    L.

  • 27. Data: 2013-11-18 17:22:40
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W przypadku telefonu pytaniem jest, kto i z jakich części im to produkuje,
    > aczkolwiek jeśli jest firmowane jako Caterpillar, to mnie by to specjalnie
    > nie interesowało, bo oni szajsu nie sprzedają, za to rzeczy, na tle
    > klasycznej chińszczyzny, praktycznie nie do zdarcia.

    A na jakiej podstawie tak twierdzisz, że to produkty nie do zdarcia? Bo mi w
    koparkach CAT 428E poszły łożyska w układzie skrętnym po nieco ponad roku
    eksploatacji od nowości.

    > Gdyby nie problemy z kolanem, to na snowboardowy freeride w wyższych
    > górach wolałbym takiego CAT-a o słabszych parametrach od tego Evolveo,
    > który na papierze wygląda lepiej.

    Jakiś konkretny powód czy tylko wewnętrzne przekonanie? Dotykałeś oba?

  • 28. Data: 2013-11-18 19:09:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 04:07:39 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > http://www.catphones.com/ :)

    Ale próbowałeś chociaż przewinąć stronę do samego dołu, czy tylko tak
    wstrząsasz powietrze bez sensu?
    Podpowiem, bo obsługa suwaczków w przeglądarce wygląda na za trudną:
    "Bullitt Mobile Ltd is a licensee of Caterpillar Inc."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2013-11-18 19:15:20
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 18-11-2013 19:09, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > Podpowiem, bo obsługa suwaczków w przeglądarce wygląda na za trudną:
    > "Bullitt Mobile Ltd is a licensee of Caterpillar Inc."

    Przewijałem w tym czasie porno z udziałem Twojej starej i pięcioma
    murzynami. Obrzydliwe.

    PS - Jak już koniecznie chcesz się do czegoś przyp... to zrób to
    merytorycznie. Czytaj wszystkie posty. I patrz na ich daty, a nawet
    godziny: tamtą stronę wygooglałem o 4 nad ranem i nie chciało mi się
    wnikać w jej zawartość.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 30. Data: 2013-11-18 19:23:30
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 18-11-2013 17:22, Wojtek pisze:
    > A na jakiej podstawie tak twierdzisz, że to produkty nie do zdarcia? Bo
    > mi w koparkach CAT 428E poszły łożyska w układzie skrętnym po nieco
    > ponad roku eksploatacji od nowości.

    Jeździłem taką i tylko opony zdarłem przy kręceniu bączków:
    http://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/off-
    highway-trucks/mining-trucks/18092621.html
    :P

    --