  • 11. Data: 2013-11-16 21:25:10
    Temat: Re: szukam telefonu...
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 21:16, Wojtek pisze:
    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > a który z tych Samsungów ma HSDPA?

    Choćby ten, który wymieniłeś:
    http://www.samsung.com/uk/consumer/mobile-devices/mo
    bile-phones/bar/GT-B2710IKAXEU-spec

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Samsung_B2710_Solid

    Właściwie to chyba nie ma już/nie było innych modeli Solid Immerse.
    Kupuj śmiało, jeśli nic więcej Ci nie trzeba.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2013-11-16 22:14:23
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > Właściwie to chyba nie ma już/nie było innych modeli Solid Immerse.
    > Kupuj śmiało, jeśli nic więcej Ci nie trzeba.

    a gdzie tam widzisz HSDPA? B2710 mam i niestety niema HSDPA.

  • 13. Data: 2013-11-17 00:11:40
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 22:14, Wojtek pisze:
    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    bile-phones/bar/GT-B2710IKAXEU-spec

    > a gdzie tam widzisz HSDPA? B2710 mam i niestety niema HSDPA.

    Sorry, miałem dużo zakładek i pomyliłem telefony.
    Wygląda na to, że z łatwo dostępnych z szybką transmisją są tylko
    dotykowce na andrucie, co dla mnie jest dość sensownym krokiem - większy
    wyświetlacz i łatwiej o szczelność.
    Ja bym np. chętnie zamienił swoją Xperię na takiego:
    http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-bl
    ack_Telefony-GSM-i-smartfony

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-11-17 09:44:47
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
> [...]

    > wyświetlacz i łatwiej o szczelność.
    > Ja bym np. chętnie zamienił swoją Xperię na takiego:

    Parametry ma średnie, jak już to wolałbym:
    http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-q4

  • 15. Data: 2013-11-17 11:43:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 00:11:40 +0100, Zakonspirowany napisał(a):
    > Ja bym np. chętnie zamienił swoją Xperię na takiego:
    > http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-bl
    ack_Telefony-GSM-i-smartfony

    A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego
    doswiadczenia ?

    J.

  • 16. Data: 2013-11-17 12:31:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    ack_Telefony-GSM-i-smartfony

    > A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego
    > doswiadczenia ?

    Jeżeli nic Ci nie mówi nazwa Caterpillar to zapytaj googli :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2013-11-17 12:44:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-17 12:31, marfi pisze:

    >>> http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-bl
    ack_Telefony-GSM-i-smartfony

    > Jeżeli nic Ci nie mówi nazwa Caterpillar to zapytaj googli :)

    Wychodzi, że koparki robią... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 18. Data: 2013-11-17 12:54:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >>> http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-bl
    ack_Telefony-GSM-i-smartfony

    > Jeżeli nic Ci nie mówi nazwa Caterpillar to zapytaj googli :)

    w telefonach to chińczyk bez żadnego doświadczenia ;-)

  • 19. Data: 2013-11-17 13:37:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 12:31:34 +0100, marfi napisał(a):
    > Jeżeli nic Ci nie mówi nazwa Caterpillar to zapytaj googli :)

    Koparki robia, maszyny budowlane, ciezarowki.

    Buty (byc moze inna firma). No i kapuste zra :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-11-18 00:31:09
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-11-2013 13:37, J.F. pisze:
    > Koparki robia, maszyny budowlane, ciezarowki.
    >
    > Buty (byc moze inna firma).

    Trochę więcej: http://www.shopcaterpillar.com/ :)

    W przypadku telefonu pytaniem jest, kto i z jakich części im to
    produkuje, aczkolwiek jeśli jest firmowane jako Caterpillar, to mnie by
    to specjalnie nie interesowało, bo oni szajsu nie sprzedają, za to
    rzeczy, na tle klasycznej chińszczyzny, praktycznie nie do zdarcia.

    Gdyby nie problemy z kolanem, to na snowboardowy freeride w wyższych
    górach wolałbym takiego CAT-a o słabszych parametrach od tego Evolveo,
    który na papierze wygląda lepiej.

    --