  • Data: 2009-09-20 21:30:16
    Temat: Re: szukam starej karty sim
    Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście powinien się wypowiedzieć sam pytający, ale podejrzewam, ze po
    > prostu ma zamiar tę kartę wykorzystywać dodatkowo. przekieruje sobie
    > przykładowo na nią połączenia ze swojego głównego telefonu, by mu chodził
    > zestaw głośnomówiący i będzie z niej dzwonił, więc numer znaczenia nie ma.

    wszyscy mają po trochę racji,
    słuchajcie... mam w audi (A6,C5,2.8Q) oryginalny telefon w podłokietniku z
    czterema kółkami, nie wiem od kogo audi brało te telefony i chrzciło swoim
    logo,poczatek numeru seryjnego to 4B0. właśnie kupiłem auto i wszystko jest w
    orginale,(zielona skóra itd..) chciałbym żeby ten telefon
    po prostu działał, dlatego nie zależy mi na nr., czy operatorze,zasięgu.kupiłem
    2 startery i pisze: card rejected, wkładając stare simy wszystko jest ok.
    a nad przekierowaniem też myślałem, telefon jest połączony z zestawem i radiem.
    to jest tak jak ze starym radiem "tatry" - fajnie mieć coś takiego działającego.