  • Data: 2009-09-24 17:14:58
    Temat: Re: szukam freelancera
    Od: "kkh" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Wcale nie trzeba. A jak uwazasz, ze trzeba, to dodaj, ze Ty tak uwazasz.

    Zgadzam się, że nie trzeba, ale wobec naporu kiepskich studentów warto w
    ogłoszeniu jakoś się od nich odciąć. Niektórych ci "studenci" zdrowo wkurzają.

    A co do tematu, to mnie dziwi trochę lakoniczność ogłoszenia. Takie
    tajemnicze sformułowania skutkuja potem niepotrzebnym zawracaniem głowy, bo
    "na privie" wychodzi: a to język taki a taki, a to platforma taka a taka, a
    to budżet taki a taki, a to deadline taki a taki, a to "dużo" oznacza co
    innego niż myśleliśmy... Szkoda trochę czasu, zarówno czytajacych jak i
    ogłaszajacego. Wspominam, bo sporo jest generalnie takich kilkuzdaniowych
    ogłoszeń dotyczących współpracy. Nie rozumiem tego za bardzo.