  • Data: 2012-02-13 19:46:14
    Temat: Re: szukam dataloggera lub coś podobnego...
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alternatywa 2: rejestracja tego wszystkiego przez przynajmniej 10 minut.

    Może do czegoś się przyda taka informacja:
    Kupiłem ostatnio zwykła pamięć USB 32GB Pretec "REX 100". W przypadku
    ciągłego zapisu jednego pliku w trybie USB 2.0 uzyskałem 35MB/s.
    Producent podaje, że dla trybu 3.0 uzyskuje się 70MB/s.
    Zapis mniejszych plików jest niestety kilkadziesiąt razy wolniejszy.

    Paweł