  • 21. Data: 2010-10-03 15:39:11
    Temat: Re: szukam auta
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 02-10-2010 o 19:13:32 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > Od tysiaca lat wiecznie narzekamy na upadek obyczajow [inne nacje
    > dluzej], a jezyk i tak sie zmienia. Nie bedzie rownania w gore,
    > bo gdyby byla to dzis bysmy jak wszyscy cywilizowani ludzie po lacinie
    > mowili :-P
    >
    > J.
    >
    > P.S. Mnie sie "w kombi" bardzo podoba :-)

    I powinno, bo to jedno z niewielu "w ..." używane poprawnie.

    pozdraiwam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 22. Data: 2010-10-03 15:56:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Oct 2010 15:39:11 +0200, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > I powinno, bo to jedno z niewielu "w ..." używane poprawnie.

    Ale dopiero jak ktoś go do tego kombi włoży

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-10-03 20:22:54
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 03-10-2010 o 15:56:02 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Ale dopiero jak ktoś go do tego kombi włoży

    Azalż samochody zwyczajowo w nadwozia już w fabrykach wkładają.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 24. Data: 2010-10-03 20:42:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 20:22:54 +0200, Mariusz Chwalba wrote:
    >Azalż samochody zwyczajowo w nadwozia już w fabrykach wkładają.

    To chyba jakies stare, albo specjalne.

    Teraz samochod osobowy to w zasadzie nadwozie. Z wlozonymi elementami.
    Hm, moze i masz racje - nalezy mowic "dizel w kombi" :-)

    Ale mnie sie podoba tez i "w automacie", oraz "w dieslu" - z
    zastrzezeniem co do pisowni, "dizlu" raczej nie :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-10-04 21:10:27
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-10-2010 o 15:20:05 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodzi o resoraka włożonego do pralki?
    > Czy do wypiekacza do chleba?

    w klimie i na polaku ;))

  • 26. Data: 2010-10-05 16:01:32
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie jestem pewien czy duża terenówka wraz z benzyną i gazem zmieści się w
    > jakimkolwiek automacie. Nie bardzo też wiem jakie zastosowanie mogłoby
    > mieć takie cudo.

    Cudo nie cudo. Śmiało kupiłbym ropniaka z automatyczną
    skrzynią biegów ale filtr FAP/DPF przekreśla wybór.
    Chciałbym mieć samochód z automatyczną skrzynią,
    benzynowy, do 2l pojemności

    > Wybór auta to pestka, ale w jakim automacie chciałbyś je umieścić?

    Multitrocic lub tiptronic /nie wiem który automat jest bardziej
    niezawodny ?

    > A może jeszcze wyżej, bo są szczyty tatrzańskie?

    Wiejska, wysypana gryzem droga, bardzo głębokie koleiny po deszczu.

  • 27. Data: 2010-10-05 16:05:08
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > pojazd, ale ja zaproponuje chyba najlepszy terenowy samochod swiata:
    > Mercedes G-Wagon.
    > Jezdzilem tym troche i musze powiedziec, ze nie ma lepszego pojazdu na
    > "bezdroza".
    > Prosta konstrukcja czyni go bardzo malo awaryjnym i tanim w eksploatacji
    > , chopc naturalnie mozna kupic super zbajerowana wersje. Zwlaszcza
    > ostatnio produkowana G55 (ja jezdzilem ta "biedna" po armijna prawie 20
    > letnia)
    > .G-Wagon produkowany jest w wersji pelnego automatu, lacznie z blokada

    G-Wagon to samochód nie dla mnie.
    Myślę o Toyocie RAV4 i komforcie.
    Poziom cenowy 50 tys.