  • 11. Data: 2010-10-02 17:45:32
    Temat: Re: szukam auta
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-02 17:05, Jotte pisze:

    > Nie martw się. Poprawne używanie ojczystego języka "spelnodru" ci na
    > pewno nie przyniesie. To jedynie dowód posiadania elementarnego
    > wykształcenia, a więc normalności.
    > Natomiast bulwarowy bełkot należy tępić, dlatego słusznie dostałeś po
    > uszach.

    dziękuję ci za tak wiele wnoszący do dyskusji wykład, teraz czuję się
    wartościowszym człowiekiem

  • 12. Data: 2010-10-02 17:48:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i87k2n$6dn$2@news.onet.pl daxus <d...@p...onet.pl>
    pisze:

    > dziękuję ci za tak wiele wnoszący do dyskusji wykład, teraz czuję się
    > wartościowszym człowiekiem
    Proszę uprzejmie, bardzo się cieszę, miło komuś pomóc.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-10-02 17:52:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin atman

    > Szukam dużej terenówki benzyna + gaz w automacie.

    Nie jestem pewien czy duża terenówka wraz z benzyną i gazem zmieści się w
    jakimkolwiek automacie. Nie bardzo też wiem jakie zastosowanie mogłoby
    mieć takie cudo.

    > W grę wchodzi Dodge
    > Journey, Suzuki Grand Vitara itp...

    Wybór auta to pestka, ale w jakim automacie chciałbyś je umieścić?

    > Chodzi mi o auto wysoko zawieszone
    > bo są drogi wiejskie.

    A może jeszcze wyżej, bo są szczyty tatrzańskie?

    > Dizle odpadają ze względu na filt DPF/FAP.

    Racja, dizla z filtem rzeczywiście bym nie kupił.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-10-02 17:52:49
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale masakrowanie języka ojczystego (jak Kazio klepiący bezwypadkowego
    > Golfa w stodole) razi czytelników.
    > Określenia "w automacie" "w polaku" pasują właśnie do takiego Kazia...

    Jedno jest dla mnie dziwne. Handlarze uzywanych samochodow to niajgorzej
    postrzegana grupa zawodowa. Niestety, mimo tego, ludzie nie siedzacy w tej
    branzy chetnie uzywaja tego jezyka niemal rodem z jekiegos zakladu
    zamknietego - taka handlarska grypsera. Nie wiem co kieruje ludzmi chcacymi
    rownac w dol...

    Kiedy czytam "w dizlu" zawsze mam przed oczami "Pana" z wylewajacym sie
    brzuchem w poplamionej koszulce, z brudem pod paznokciami i "dmuchanym"
    zlotym lancuszkiem na szyi, czasami jeszcze z roleksem kupionym "w okazji"
    na odwiedzanej gieldzie samochodowej :)

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-10-02 17:53:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > W takim automacie?
    > http://42.pl/u/2tcN
    > to nie powinno być specjalnie skomplikowane. A jak wysoko powiesić, to
    > powiesz później operatorowi dźwigu i po krzyku.

    A myślałem, że się nie da. My bad. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-10-02 17:54:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin atman

    > Szukam auta i porady a nie spelnodru. Kto chce sądzę że zrozumie.
    > A według Ciebie jak miałby wyglądać post z moim pytaniem ? Napisz
    > wzorcowego posta.

    Wystarczy, że napiszesz go po polsku. Taką umiejętność obecnie zdobywa
    się w gimnazjum, więc jeśli masz już prawo jazdy to powinieneś sobie
    poradzić.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-10-02 19:13:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Oct 2010 17:52:49 +0200, P_ablo wrote:
> [...]
    >branzy chetnie uzywaja tego jezyka niemal rodem z jekiegos zakladu
    >zamknietego - taka handlarska grypsera. Nie wiem co kieruje ludzmi chcacymi

    Moze im sie po prostu podoba ?

    Od tysiaca lat wiecznie narzekamy na upadek obyczajow [inne nacje
    dluzej], a jezyk i tak sie zmienia. Nie bedzie rownania w gore,
    bo gdyby byla to dzis bysmy jak wszyscy cywilizowani ludzie po lacinie
    mowili :-P

    J.

    P.S. Mnie sie "w kombi" bardzo podoba :-)

  • 18. Data: 2010-10-02 19:18:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ca75552$0$22796$65785112@news.neostrada.pl P_ablo
    <o...@o...pl> pisze:

> [...]
    > tej branzy chetnie uzywaja tego jezyka niemal rodem z jekiegos zakladu
    > zamknietego - taka handlarska grypsera. Nie wiem co kieruje ludzmi
    Kilka rzeczy IMO:
    - oczywista niemożność równania w górę;
    - niezrozumienie, że równają w dół;
    - pospolita głupota;
    - łatwe uzyskanie poczucia przynależności do grupy.
    Ale, ale... a może oni wcale nie równają w dół - może oni tam po prostu są?

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-10-02 22:01:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-02 16:06, atman pisze:

    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i87dmq$mpi$...@n...onet.pl...

    > Szukam auta i porady a nie spelnodru.
    > Kto chce sądzę że zrozumie.
    > A według Ciebie jak miałby wyglądać post z moim pytaniem ?
    > Napisz wzorcowego posta.

    Nie wiem dlaczego masz pretensje do mnie o to że Ci wyjaśniłem dlaczego
    zjechali Cię moi przedmówcy... a wzorcowe zapytanie zostało już opisane.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 20. Data: 2010-10-03 02:17:48
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "atman" <r...@w...pl> wrote in message news:i87bca$hj9$1@news.mm.pl...
> [...]
    > Co mi grupa podpowie ? Dizle odpadają ze względu na filt DPF/FAP.
    > I proszę o opinie użytkowników. Może ma ktoś coś sensownego do sprzedania

    Nie wiem jaki poziom cenowy cie interesuje i na ile terenowy ma to byc
    pojazd, ale ja zaproponuje chyba najlepszy terenowy samochod swiata:
    Mercedes G-Wagon.
    Jezdzilem tym troche i musze powiedziec, ze nie ma lepszego pojazdu na
    "bezdroza".
    Prosta konstrukcja czyni go bardzo malo awaryjnym i tanim w eksploatacji
    , chopc naturalnie mozna kupic super zbajerowana wersje. Zwlaszcza ostatnio
    produkowana G55 (ja jezdzilem ta "biedna" po armijna prawie 20 letnia)
    .G-Wagon produkowany jest w wersji pelnego automatu, lacznie z blokada
    ukladu roznicowego.
    Z tanszych modeli polcam Land Rover versja Defender 90 lub 110 (roznia sie
    dluoscia budy). Inne wersje Land Rover jak Freelander czy Discovery to
    lipa:)
    Defender jest projektowany i produkowany glownie z mysla o Armi angielskiej
    jak i o rolnikach majacych spore pola do obskoczenia w trudnych gorzystych
    terenach angielskich (Bezdroza, podmokle zbocza itp).
    Na 3 miejscu usadowil bym Toyote Land Cruser - najladniejszy pojazd z tej
    3-ki i najwygodniejszy. Ale zdecydowanie przegrywa w rywalizacji uzytkowej,
    zwlaszcza z racji bardzo drogich czesci (import z japoni) i wiekszej
    awaryjnosci niz G-Wagon z racji masy dodatkow poprawiajacych wygode.

    Dodge Journey - mimo iz to jest 4x4 to jednak bardziej przypomina miniVan:)
    tak na marginesie.