  • Data: 2011-10-26 22:52:21
    Temat: Re: szkoda komunikacyjna - oświadczenie sprawcy nic nie warte!
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-26 22:46, to pisze:
    > begin lamia

    > Nie myl. Nie będzie uznana przez PZU. Ale w sądzie z oświadczeniem
    > sprawcy i zrobionymi przez siebie zdjęciami z miejsca kolizji na 99%
    > wygrasz. Oświadczenie sprawcy to bardzo mocny dowód.

    Nie byłbym taki pewny, nie wiemy co się wydarzyło gdzie i jak.
    Aktualnie przechodzę przez podobny przypadek tyle że to ja podpisałem
    oświadczenie którego się wyparłem. Okazało się że oświadczenie
    podpisałem po tym jak zostałem oszukany co do własności gruntu
    (usłyszałem że grunt jest prywatny i muszę przepuścić każdego z prawej
    mojej strony) następnego dnia dotarłem do informacji że część gruntu, to
    własność gminy i stan gruntu jako "Droga" a pozostała część gruntu, to
    grunt użytkowany rolniczo przez osobę prywatną. Tak więc owe
    oświadczenie nie ma żadnej mocy prawnej.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis