  • Data: 2021-04-20 12:31:53
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak mnie natchnął jeden kolega w wątku poniżej, że postanowiłem zapytać
    > ; co najdurniejszego w życiu zrobiliście związanego z prądem albo
    > warsztatem elektronika ?

    W tym wątku nie może zabraknąć tego posta.

    http://42.pl/na/527bfa21$0$2281$6...@n...neostr
    ada.pl

    A wiesz jak działa dzwonek elektryczny? Jeden z moich kolegów się
    dowiedział. W starym, wielkim, lampowym radiu spadła mu linka od skali.
    Że nie chciało mi się chaissis wyciągać - zdjął dyktę z tyłu (pamięta
    ktoś te dyktowe ścianki tylne?), wsadził łeb do srodka, oczywiście pod
    napięciem bo ciemno a żarówki podświetlenia skali dbbrze wnętrze
    oświetlają i właśnie jedną ręką oparł się o chaissis. Z podstawki
    centralnie umieszczonego oka magicznego sterczała końcówka przewodu
    doprowadzającego napięcie anodowe. No i kumpel niechcący dotknął jej
    nosem. Oczywiście odrzuciło go do góry - ale tam czyhała górna ścianka
    obudowy... Wypadł po paru cyklach - i stwierdził że teraz już rozumie
    jak działa dzwonek.

    Najbardziej pamiętam jedną z wigilii, kiedy wyciąłem śliczne gwiazdki na
    choinkę ze skórzanej kurtki mojego taty. Pamiętam też, że mleczaki
    wypadły mi wcześniej niż rówieśnikom...