eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Tue, 25 Oct 2011 11:51:42 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 34
    Message-ID: <j860rg$1q4p$1@news2.ipartners.pl>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <j7mqt6$s2n$23@node2.news.atman.pl> <j7ngkf$j8m$1@inews.gazeta.pl>
    <j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl>
    <4e9fc661$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7p03h$7m0$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea00d78$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl> <j7q7qt$4hp$1@inews.gazeta.pl>
    <j7qabc$a58$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea10ede$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7rcjv$pdp$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea141a6$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1319536304 59545 157.25.157.219 (25 Oct 2011 09:51:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Oct 2011 09:51:44 GMT
    In-Reply-To: <4ea141a6$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2409003
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-21 11:55, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "kogutek"<s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:j7rcjv$pdp$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Napisałem że masz rację. Nie wystarcza to policz ile za każdym ruchem
    >> tłoka
    >> góra dół ubywa materiału z pierścieni i cylindra przy założeniu że silnik
    >> do
    >> remontu ma zrobić 200 tysięcy. Ubytek cylindra 0,1 na stronę. Przez
    >> pierwszą
    >> godzinę możesz przyjąć że zużycie jest 100 razy szybsze. Pył okaże się
    >> atomami
    >> a tych żaden filtr nie zatrzyma.
    >
    > Jak będziesz miał okazję odżałuj na ten nowy olej i filtr przy nowych
    > pierścieniach i honowanych! gładziach , uruchom silnik tak jak pisałem a
    > potem rozpruj ten filtr. Ja z ciekawosci tak robię czasem a już przy
    > docieraniu zawsze - wtedy wiem czy naprawa przebiegła pomyślnie czy mieli
    > się coś jeszcze. W filtrze jest ewidentnie widoczny osad i nie są to ilości
    > znikome, przy drugiej wymianie już prawie niewidoczne.

    Coś ty - zamiast tego lepiej wyciągnąć z kapelusza liczbę 100 (x szybsze) bez
    jakiegoś specjalnego uzasadnienia. A dlaczego nie 5? Dlaczego nie 50000? Nie wnikaj.

    > Śmiem twierdzić, że docieranie powoduje zużycie nieporównywalne z tym
    > eksploatacyjnym i nie odważył bym się dać 100x jak widzę ile tego pyłu mam w
    > filtrze.

    Otóż to.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: