  • Data: 2009-04-08 09:43:52
    Temat: Re: system mocujacy dwie lustrzanki
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Góra" napisał
    > Pomysły ciekawe, ale mają wspólną wadę - zmuszają fotografa do
    > taszczenia tony sprzętu. Mój pomysł co prawda nie pomoże wprost w
    > poszukiwaniach wątkotwórcy, ale może spowodować, że fotografowanie
    > ślubów będzie i proste, i niewyczerpujące fizycznie, a co najważniejsze
    > - łatwokasotwórcze. Podstawą jest planowanie. Wiadomo, że scenariusz
    > ślubów to tak zgrubnie jest identyczny, zmieniają się jedynie sukienki,
    > fryzury i twarze, a cała reszta to 'constans'. Po co więc latać po
    > kościele, kombinować z dwoma aparatami, zmianą obiektywów, łapaniem
> [...]

    To można jeszcze prościej.
    Słuchaweczka w ucho księdza, pani i pana młodych (teraz robią takie
    maluśkie), a fotograf ma słuchawkę z mikrofonem i dyryguje.
    "Pani trochę do mnie, pan ładny pół kroku w lewo.
    W drugie lewo !!
    W PANA DRUGIE LEWO !!
    Pan na czarno - chwilę, jeszcze chwilę, jeszcze... pan teraz wiąże szalik !
    I WSZYSCY SIĘ UŚMIECHAJĄ !"

    Technikę trzeba wykorzystywać i ludzi ujarzmiać.

    adam