  • 61. Data: 2010-04-06 19:26:08
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości
    > Nikt ci nie każe używać W7. Nikt ci nie broni używać starszych wersji.
    > Jaśniej już się chyba nie da?

    A czy sądzisz, że mam kłopot z myśleniem?
    Nie, nie mam. I dokładnie tak robię, nie wyklucza to jednak możliwości
    wyrażenia przeze mnie zdania na ten temat i czy Ci się to podoba czy nie,
    prawda?
    BTW ciekawe, ze nie tylko ja mam podobne zdanie.
    Przem

  • 62. Data: 2010-04-06 19:29:49
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > Po cholerę? A może jak DOS?

    Do niektórych aplikacji bardzo chętnie. Szybciej, stabilniej.

    > Zmień przyzwyczajenia, a nie wymagaj wstrzymania zmian.

    Problem w tym, że ja nie wstrzymuje zmian, no chyba że napisałem gdzieś co
    innego. Ja po prostu chciałbym, żeby ktoś pomyslał i nie zmuszał na silę do
    rozwiązan gorszych (wg. mnie) tak jak ja nie zabraniam uzywania wodotrysków.

    > Trzeba być elastycznym, *nawet* jeżeli nie ma z tego żadnego
    > zysku (bo zaraz ktoś wyskoczy "co niby dała zmiana wyglądu").

    Jeszcze raz jw. Co komu przeszkadza pozostawienie starego wyglądu? Na temat
    tego co daje nowy wygląd okien nie chcę dyskutowac, bo flejm wyjdzie ;)
    Przem

  • 63. Data: 2010-04-06 21:32:34
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "jurant" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
    > mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP
    > Niewiem czy to prawda ?

    Calkiem spory watek z tego wyszedl, a co najciekawsze - nikt nie napisal NTG
    :)
    To chyba ze wzgledu na swieta :)

    Generalnie tylko Win 7 Professional/Ultimate ma mozliwosc downgrade'u i to
    tylko czasowo...

    Wiecej w internecie:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=microsoft+window
    s+7+downgrade

    Pozdrawiam
    Michal

  • 64. Data: 2010-04-06 22:24:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 21:26:08 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > prawda?
    > BTW ciekawe, ze nie tylko ja mam podobne zdanie.

    Gloryfikujących tzw. "stare czasy" nigdy nie brakuje.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 65. Data: 2010-04-07 07:25:15
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-04-03 00:21, Konrad Kosmowski wrote:

    > Nie rzucaj się tak ja tylko tłumaczę jak to można zrobić i jest to legalne. :)

    A tak to jest nielegalne? ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 66. Data: 2010-04-07 14:11:03
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-03 01:21, Konrad Kosmowski pisze:

    > Aby wstrzyknąć sterownik do nośnika instalacyjnego nie musisz przy okazji nic z
    > niego usuwać. I tyle.

    No ale wiesz jak to jest - naczyta się jeden z drugim bajek jak to
    odchudzony ikspek startuje w 2 sekundy i zajefajnie śmiga na 64 mega
    ramu no i nieszczęście gotowe...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 67. Data: 2010-04-07 15:09:01
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1mzh2k1aqrvl0
    > Gloryfikujących tzw. "stare czasy" nigdy nie brakuje.

    A Ty znowu swoje i ciekawe, że znowu dyskutujesz z czymś, czego nie
    napisałem.
    Przem

  • 68. Data: 2010-04-07 18:10:34
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Konrad Kosmowski <k...@k...net> zwrócił błąd:

    > Aby wstrzyknąć sterownik do nośnika instalacyjnego nie musisz przy okazji nic z
    > niego usuwać. I tyle.

    Tego notebooka to nie dotyczy, ale są kontrolery przy których tak się
    nie da, np. slipstream (programem nlite) niektórych sterowników FastTrak
    Promise do XP zawiedzie, i windows nadal będzie się pluł o dyskietkę i
    twierdził że nie może dostać się do dysku z którego jakimś cudem
    wystartował... To wina XP nie sterowników. Akurat instalator XP to kupa
    g.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 69. Data: 2010-04-07 23:30:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 17:09:01 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:1mzh2k1aqrvl0
    >
    > A Ty znowu swoje i ciekawe, że znowu dyskutujesz z czymś, czego nie

    Piję do tej części posta, gdzie napisałeś, że nie tylko ty masz takie
    zdanie (że nowe jest be a stare to dopiero super, co z kontekstu twoich
    wypowiedzi raczej jasno wynika).

    To żeby nie było niejasności i wypierania się.

  • 70. Data: 2010-04-08 00:00:05
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > CLI, panie, CLI.

    To Windows 95 miało jakieś sensowne CLI? Serio. Akurat CLI w Windows to mega
    obsysa.

    Ostatnio chciałem sobie zrobić raport z kont w Active Directory - prosty wynik
    w tabeli kto do jakiej grupy/OU należy oraz inne parametry konta (imię,
    nazwisko, CN).

    Pierwsza myśl - SQL, po odrobinie googlania okazało się, że nie da się
    odpytywać AD w stylu SQL, tzn. można wpiąć SQL Server do AD, skonfigurować
    połączenie ale i tak odpytywanie miało spore ograniczenia i sprowadzało się do
    programowania funkcji API, a nie czegoś deklaratywnego w rozumieniu języka SQL.
    Nie miałem ani SQL Server pod ręką ani czasu na takie rzeczy.

    Dalej myślę - Windows -> PowerShell - no też nie za bardzo po pierwsze musiałem
    zainstalować sporo rzeczy i okazało się, że w mojej wersji Windows nie mogę ich
    zainstalować. Dalej przeglądałem przykłady skryptów i ledwo co je rozumiałem,
    jakieś strasznie rozwlekłe po kilkadziesiąt linijek do tak prostych rzeczy jak
    odpytanie bazy danych (LDAP).

    Co się okazało? Python - a jakże, zainstalowałem dystrybucję dla Windows i
    potem w sposób standardowy odpowiednie moduły. Dalej napisałem 17 liniek
    skryptu (dwa warunki) i otrzymałem to co chciałem. I nawet Excel to otworzył.
    :>

    Ta CLI Windows - chyba, że się Pythona zainstaluje...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )