  • 51. Data: 2010-04-05 18:32:20
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Smok Eustachy" napisał:

    > Jak nisko muszą upaść akolici Microsoftu żeby zachwalać to
    > instalatorowe brakoróbstwo. Instalator który nie umie sobie
    > podczytać sterownika z pendrajwa

    Ile było w użyciu pendrajwów w 2001 roku?

    > dysku

    Którego? Z tego gołego, na którym sadza się system?

    > to śmieszne i porażka.

    Słusznie oceniłeś swoją, za przeproszeniem, twórczość.

    > Może padasz przed Microsoftem na pysk,

    Idź sobie na advocacy, dobrze? A przedtem podpytaj starszych kolegów, jakie
    nośniki były w powszechnym użyciu w czasach, kiedy był tworzony Windows XP.
    Oraz na jakich nośnikach można podawać sterowniki w młodszych systemach MS.

    JoteR

  • 52. Data: 2010-04-05 18:48:42
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 2 kwiecień (piątek) gdy o godz. 13:05 *jurant* napisał(a):

    > kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
    > mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP

    W ramach tej licencji to nie można, po co Ci nielegalny gorszy system?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 53. Data: 2010-04-05 20:36:32
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jako że mam angielskiego W7 to podam nazwy z niego.

    1. jeszcze gorzej to wygląda..
    2. czy może mi ktoś wytłumaczyc, czemu ten idiota przy okazji zmienił tło
    pulpitu?
    No żesz, robią wszystko, żebym znienawidził ;)
    Przem

  • 54. Data: 2010-04-05 21:28:45
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 22:36:32 +0200, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:

    >1. jeszcze gorzej to wygląda..
    Bo przed ClearType MS używał innego wygładzania i chyba o to ci chodzi
    a nie o całkowite jego wyłączenie. Jak włączyć to stare wygładzanie w
    siódemce to nie wiem, w XP dało się to zrobić którąś aplikacją z
    pakietu Power Toys dla XP.
    >2. czy może mi ktoś wytłumaczyc, czemu ten idiota przy okazji zmienił tło
    >pulpitu?
    Bo na talent nie ma rady? ;) Mi nic takiego nie robi ;)

    I weź się przeturlaj na jakąś grupę o Windowsach, może ktoś ci tam
    lepiej pomoże.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 55. Data: 2010-04-05 22:26:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 18:10:19 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:hp78v9
    >
    > Sory, porównanie nie jest tożsame, dzisiaj nikt mi nie broni ani nie
    > uniemozliwia ubierać się w skóry a'la kamień łupany, w przypadku W7 i
    > owszem.
    > Przem

    Nikt ci nie każe używać W7. Nikt ci nie broni używać starszych wersji.
    Jaśniej już się chyba nie da?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 56. Data: 2010-04-05 22:26:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 18:11:12 +0200, Przemek napisał(a):

    > Problem w tym, ze nie mogę.
    > Przem

    Bo batem cię zmusili do W7 zapewne.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 57. Data: 2010-04-05 23:39:36
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 20:32:20 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ile było w użyciu pendrajwów w 2001 roku?

    To chcesz instalować system w 2001 roku? Wehikuł czasu se zrób tylko
    żebyś pod Grunwald nie trafił.

    > Którego? Z tego gołego, na którym sadza się system?

    Nie - z ubranego.

> [...]
    > jakie nośniki były w powszechnym użyciu w czasach, kiedy był tworzony
    > Windows XP. Oraz na jakich nośnikach można podawać sterowniki w

    Windows XP był tworzony do roku 2008 (SP3). Wikipedia Twoim wodzem.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 58. Data: 2010-04-06 15:36:34
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
    > To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa

    Wydaje mi się, że jasny język *bardziej* "wzmacnia czytel-
    ność", cokolwiek to ma znaczyć.

    > preswazyjność zapytania - co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły

    I reguł należy się trzymać. Koniec, kropka.

    > są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą

    Przewodnicy? Raczej włóczędzy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 59. Data: 2010-04-06 15:38:02
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Przemek pisze:
    > To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...

    Po cholerę? A może jak DOS?

    > Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym
    > gui jest nie do zaakceptowania.

    Zmień przyzwyczajenia, a nie wymagaj wstrzymania zmian.
    Trzeba być elastycznym, *nawet* jeżeli nie ma z tego żadnego
    zysku (bo zaraz ktoś wyskoczy "co niby dała zmiana wyglądu").

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 60. Data: 2010-04-06 19:23:14
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > I weź się przeturlaj na jakąś grupę o Windowsach, może ktoś ci tam
    > lepiej pomoże.

    Spoko, dzięki za cierpliwość :)
    Przem