  • 101. Data: 2010-04-10 11:30:32
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hppiqd$4c9$1@inews.gazeta.pl...
    > A możecie wynieść się z tą pijacką biesiadą z grupy - było nie było -
    > sprzętowej?

    Ja w trakcie tej dyskusji nie pjję, nie osądzaj innych po sobie.
    Przem

  • 102. Data: 2010-04-10 11:45:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 13:30:01 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:1k6k2t5cm5xyc.tixkirg5ghk9
    >
    > Jak się CT wyłaczy, to jest jeszcze gorzej, wszystkie czcionki tak
    > wyglądają.
    > Przem

    Masz więc cztery wyjścia:

    - włączyć CT, użyć programu do dostrajania i uzyskać dobry efekt.
    - wyłączyć i mordować się ze starym algorytmem wygładzania, który daje na
    dzisiejszych monitorach wynik taki sobie.
    - zainstalować sobie system który ci nie sprawiał tak ogromnych problemów.
    - usiąść i płakać

    EOT z mojej strony, bo szkoda czasu.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 103. Data: 2010-04-10 13:46:51
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości
    > Masz więc cztery wyjścia:

    Dziekuje Ci bardzo, ale że się tak wyraże, nie oczekiwałem tego od Ciebie...

    > EOT z mojej strony, bo szkoda czasu.

    Od mniej więcej czwartego posta w tej kwestii to była strata czasu.
    Przem

  • 104. Data: 2010-04-10 13:59:29
    Od: "Jacek S." <b...@s...pl>

    Przemek wrote:

    > Ja w trakcie tej dyskusji nie pjję, nie osądzaj innych po sobie.

    Kur...wa, nie rozumiesz, żeby w koncu zmienić grupę?! Zaraz zaczniesz pisać
    o linkach do wspinaczki... KF.
    --
    Jacek S.

  • 105. Data: 2010-04-10 14:02:13
    Od: "Jacek S." <b...@s...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    Hem hem, może wartoby się dowiedzieć, o czym traktuje ta grupa? KF.
    --
    Jacek S.

  • 106. Data: 2010-04-10 14:40:29
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek S." <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Kur...wa, nie rozumiesz, żeby w koncu zmienić grupę?! Zaraz zaczniesz
    > pisać o linkach do wspinaczki... KF.

    Błogosławieni Ci, którzy nie mając nic do powiedzenia nie ubierają tego
    faktu w słowa.
    Pa.
    Przem

  • 107. Data: 2010-04-12 06:35:02
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa
    > preswazyjność zapytania

    co za prawdy objawione. więcej proszę.