  • 11. Data: 2002-10-15 13:15:37
    Temat: Re: ...syny
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > W Katowicach jest to samo... nie można zestawić łącza ze względu (i tutaj
    > cytuję z pisma TP S.A.) "plany inwestycyjne firmy"...

    wow, wiesz co, to naprawde brzmi konkretnie, przynajmniej wiadomo ze nie
    zestawia bo maja taka polityke, bo u nas to tylko BMT...

    Marcin

  • 12. Data: 2002-10-16 01:17:43
    Od: "JLoaf" <j...@w...pl>

    Witam,

    SA
    > międzycentralowych.
    > a jaka jest tego podstawa prawna? mozesz zlozyc wniosek do URT o wszczecie
    > postepowania administracyjnego.

    ... i dożyć emerytury czekając na werdykt i zestawienie łącza przez TP S.A.

    Jacek.

  • 13. Data: 2002-10-21 08:06:32
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > wow, wiesz co, to naprawde brzmi konkretnie, przynajmniej wiadomo ze nie
    > zestawia bo maja taka polityke, bo u nas to tylko BMT...

    Przynajmniej sprawia wrażenie, że posiadają plany. Tepsa oprócz Krystyny
    Czubówny zatrudniła chyba speców z Industrial Light & Magic. Wrażenie, że
    cokolwiek w tej firmie jeszcze działa to tylko efekty specjalne ;)

    --
    The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.
    -- The Unix Programmer's Manual, 2nd Edition, June 1972

  • 14. Data: 2002-10-25 12:17:31
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <aogqoh$ljq$1@news2.tpi.pl>, JLoaf napisał(a):

    > W Katowicach jest to samo... nie można zestawić łącza ze względu (i tutaj
    > cytuję z pisma TP S.A.) "plany inwestycyjne firmy"...

    We wroclawiu jest identycznie. Najdziwniejsze jest to ze firmy
    takie jak Internet Partners czy TDCi dostaja dzierzawki w takich
    samych relacjach jakie innym odmawiaja bez problemu !

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 15. Data: 2002-10-25 15:42:14
    Od: "Waldemar Godel" <a...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <n...@d...kgb.com.ua> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.ari46j.rmg.ns88@genesis.korbank.pl...

    > We wroclawiu jest identycznie. Najdziwniejsze jest to ze firmy
    > takie jak Internet Partners czy TDCi dostaja dzierzawki w takich
    > samych relacjach jakie innym odmawiaja bez problemu !

    No... a jak plany inwestycyjne przewiduja podwojne kasowanie (raz w kase,
    raz w kieszen) od IPartners i TDCi ??? To by sie zgadzalo, co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 16. Data: 2002-10-26 09:07:58
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua> writes:

    > We wroclawiu jest identycznie. Najdziwniejsze jest to ze firmy
    > takie jak Internet Partners czy TDCi dostaja dzierzawki w takich
    > samych relacjach jakie innym odmawiaja bez problemu !

    Miło by było, nie trzeba by stawiać drogiego radia.

    Jacek

  • 17. Data: 2002-11-07 00:29:29
    Od: "alrl" <a...@p...onet.pl>

    Co do tego, że TDCi dostaje dzierżawki, nie byłbym taki pewien.....

    IPNg://3ffe:8010:88::2 ===