  • 1. Data: 2002-10-10 08:05:28
    Temat: Jaki mam wybór???
    Od: "interweb" <i...@w...pl>

    Witam,
    Mieszkam w Krakowie, w jednorodzinnym domku. (dzielnica podgórze)
    Obecnie korzystam ze stałego łącza sdi.
    Chciałbym to zmienić.
    Możecie polecić mi jakieś firmy, które moga udostepnić stałe łacza, "bez
    zdzierania za mnie skóry"?
    Intersują mnie koszty w granicach 50 - 70 pln/mc

    Z góry dziekuje za info.
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-10-10 15:34:35
    Temat: Re: Jaki mam wybór???
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    "interweb" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > zdzierania za mnie skóry"?
    > Intersują mnie koszty w granicach 50 - 70 pln/mc

    za te pieniadze to wylacznie jakis pajęczarz może podpiąć pod warunkiem ze
    ma blisko kable i nie musi dzierżawić łącza cyfrowego.
    jest jeszcze neostrada ale nie wiem czy już jest czy ma być w Krakowie,
    zmiana podobno dla sdi na NEO za 1 zł. ale za to abonament znacznie wyższy
    niż SDI.
    jedyne rozwiązanie to zebrac 10 osob, zrobic pajeczyne na utp albo BNC,
    kupic centralnie jedno NEO, wpiac do huba wtyczke i podzielic abonament na
    10 osob.
    w slangu tp-sa nazywa sie to "pączkowanie" łącza :)
    oczywiscie pączkowanie jest niezgodne z umowa ale wiem ze znaczna ilość SDI
    jest spączkowana w polsce.

    W.L.

  • 3. Data: 2002-10-11 06:34:05
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Wojciech Lewandowski na pl.internet.polip:
    > oczywiscie pączkowanie jest niezgodne z umowa ale wiem ze znaczna ilość SDI
    > jest spączkowana w polsce.

    W SDI (przynajmniej 1 wersji umowy) nie było takich obostrzeń.

  • 4. Data: 2002-10-11 06:34:13
    Od: "rzul" <r...@o...pl>

    > w slangu tp-sa nazywa sie to "pączkowanie" łącza :)
    > oczywiscie pączkowanie jest niezgodne z umowa ale wiem ze znaczna ilość
    SDI
    > jest spączkowana w polsce.

    Glupoty wasc piszesz - dzielenie lacza "poza lokal" (termin tpsa) w
    przypadku sdi jest
    jak najbardziej legalne. Nie myl pojec.
    A jak dzielic cos szybszego z tepsy - to internetDSL (www.internetdsl.pl)

    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2002-10-11 06:34:20
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    On Thu, 10 Oct 2002, Wojciech Lewandowski wrote:

    > oczywiscie pączkowanie jest niezgodne z umowa ale wiem ze
    > znaczna ilość SDI jest spączkowana w polsce.

    no bo jak to niby wykryja? :) maskarade mozna tak ustawic,
    by nie uzywala portow >5000 :) ale i tak nie patrza i mozna
    uzywac, jedyna kwestia jest kwestia moralnosci i
    solidarnosci osob spinajacych sie w takie pajeczynki...
    sam adminowalem kiedys a obecnie zdarzy mi sie dogladnac
    serwer postawiony na SDI, wspoldzielacy to polaczenie na
    okolo 12 mieszkan, a uzytkownikami sa ... pracownicy TPSA
    :)
    --
    [W pochmurny dzien, gdy szary cien ]
    Leszek A. Szczepanowski [przesloni barwy swiata nam ]

  • 6. Data: 2002-10-11 09:56:51
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    interweb wrote:

> [...]
    > zdzierania za mnie skóry"?
    > Intersują mnie koszty w granicach 50 - 70 pln/mc

    bez urazy, ale widze ze rosnie pokolenie rozpuszczonych internautow ;)
    SDI za drogie i w zabki kole? no ja rozumiem ze TPSA i wogole, ale
    zdaj sobie sprawe ze wiele osob zeby byc w Twojej obecnej sytuacji
    biegalo by przez cala noc na bosaka po polanie pelnej jezy, wznoszac
    rytualne modly do marsa i jego obu ksiezycow. Za 50-70 PLN mozesz
    raczej trafic jakas linke w sieci osiedlowej gdzie zwykle transfer
    idzie jak krew z nosa. a do wolnostojacego domku za taka kase nie
    wierze zebys gdziekolwiek otrzymal 'oficjalne' rozwiazanie, chyba
    ze gdzies sie zaplacze sferia z pilotazowym programem badz cos
    podobnego.

    No,ale moze sie myle i w Krakowie sytuacja w takich przypadkach
    wyglada o cale galaktyki lepiej (niz w reszcie kraju).

    --

    elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *

  • 7. Data: 2002-10-11 12:45:31
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <P...@v...clan
    .pl> Leszek A. Szczepanowski napisał(a):

> [...]
    > serwer postawiony na SDI, wspoldzielacy to polaczenie na
    > okolo 12 mieszkan, a uzytkownikami sa ... pracownicy TPSA

    Twinsen, taki BOFH jesteś, a nie czytasz umowy? ;)
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 8. Data: 2002-10-11 16:35:02
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    On Fri, 11 Oct 2002, Samotnik wrote:

    > Twinsen, taki BOFH jesteś, a nie czytasz umowy? ;)

    BOFHem to ja nigdy nie bylem ;)
    A umow ja nie czytam - ja adminuje :)
    Od czytania umow sa wlasciciele SDI i innych takich:)
    A ja tylko robie co oni chca :--)
    p.s. ile moge dostac lat za wspoludzial ? :-)

  • 9. Data: 2002-10-11 17:58:26
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <P...@v...clan.

    > BOFHem to ja nigdy nie bylem ;)
    > A umow ja nie czytam - ja adminuje :)
    > Od czytania umow sa wlasciciele SDI i innych takich:)
    > A ja tylko robie co oni chca :--)
    > p.s. ile moge dostac lat za wspoludzial ? :-)

    Zero, bo SDI można podzielić nawet na całą wieś i tepsa się nie obrazi. ;)

  • 10. Data: 2002-10-13 14:12:05
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...rm.pl>

> [...]
    > wierze zebys gdziekolwiek otrzymal 'oficjalne' rozwiazanie, chyba
    > ze gdzies sie zaplacze sferia z pilotazowym programem badz cos

    to radze uwierzyc - place 85zl/m-c w lodzi i transfery wahaja sie
    od 10 kB/s do (!) 95 kB/s.

    --
    Mati (m...@m...rm.pl)
    Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support