  • 1. Data: 2002-10-11 12:45:48
    Temat: ...syny
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Jakby ktoś nie wiedział - a zakładam, że niewielu z Was wie, bo sam
    dowiedziałem się przed pięcioma minutami - to w/g nowego zarządzenia TP SA
    nie zestawia łącz dzierżawionych z wykorzystaniem kabli międzycentralowych.
    W takich przypadkach w grę wchodzą tylko kanały cyfrowe.
    Jakieś komentarze... ?

    Z#

  • 2. Data: 2002-10-12 05:48:54
    Temat: Re: ...syny
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> wrote in message
> [...]
    międzycentralowych.
    > W takich przypadkach w grę wchodzą tylko kanały cyfrowe.
    a jaka jest tego podstawa prawna? mozesz zlozyc wniosek do URT o wszczecie
    postepowania administracyjnego.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-10-12 05:49:09
    Od: QuickQvik <q...@p...onet.pl>

    Onego czasu Fri, 11 Oct 2002 12:45:48 +0000 (UTC), we wiadomosci
    <ao6h03$pco$1@news.tpi.pl>, osobnik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    napisal:

> [...]
    >nie zestawia łącz dzierżawionych z wykorzystaniem kabli międzycentralowych.
    >W takich przypadkach w grę wchodzą tylko kanały cyfrowe.

    Czyli co? Kabel tylko do określonej centrali a dalej nie? Nie bardzo
    rozumiem... Po co dalej i płacić za km.

    --
    QuickQvik

  • 4. Data: 2002-10-12 05:49:28
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    międzycentralowych.
    > W takich przypadkach w grę wchodzą tylko kanały cyfrowe.

    oj takie przypadki to zdazaly sie pewnie bardzo rzadko....
    Ja nawet nie wiem czy tpsa kladla kable miedziane miedzy koncentratorami,
    juz chyba tylko swiatelka... no chyba ze do tych mini CS'ow w szafach na
    ulicy.

    Napisz moze co to za zarzadzenie, z jakiego dnia i o czym konkretnie mowi bo
    to co teraz napisales niewiele wnosi.

    Marcin

  • 5. Data: 2002-10-12 14:16:04
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ulicy.
    >
    > Napisz moze co to za zarzadzenie, z jakiego dnia i o czym konkretnie mowi

    Nie chodzi o koncentrator, tylko o kabel KMC leżący od lat i prowadzący od
    centrali przy której mam węzeł do centrali odległej po kablu o dwa
    kilometry, gdzie węzła nie mam, bo i po co. Teraz nie mogę (my wszyscy nie
    możemy, jak się przekonacie) podłączać klientów z tej centrali. Czy teraz to
    już coś wnosi ? :-/
    Jeśli jesteś zainteresowany tematem, to zadzwoń do swojego człowieka w
    Tepsie i zapytaj o to samo. Ja napisałem tego posta na gorąco, bo mnie krew
    zalała, gdy się dowiedziałem dlaczego zamówienie z pozytywnym wywiadem nie
    jest realizowane. Gdy się dowiem o szczegółach tego rozporządzenia to na
    pewno się z wami tym podzielę.

    Z#

  • 6. Data: 2002-10-12 16:18:46
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    > możemy, jak się przekonacie) podłączać klientów z tej centrali. Czy teraz

    no to rzeczywiscie mogles sie wkurzyc.
    Ale takich przypadkow chyba nie bylo duzo, a moze sie myle... przewaznie te
    stare KMC byly dosc dlugie i jedyne co na nich chodzilo to jakies
    wielkorotne nosne. I czesto kable byly aluminiowe.... Chociaz i zdazala sie
    miedz 1,2mm co juz jest calkiem calkiem.

    Tak czy owak rozporzadzenie jest bez sensu.
    Mozna zlozyc wniosek do URTiP

    Marcin

  • 7. Data: 2002-10-12 16:18:51
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    aaa, tak dla pocieszenia to powiem Ci ze w Rybniku i okolicach - oddzial
    liniowy jest w Żorach, od czasu kiedy w okolicach lutego/marca w calej
    polsce zaczeli znowu montowac lacza to tutaj nie zalozyli ani jednego.
    Zawsze jest BMT mimo iz ewidentnie z dobrych zrodel wiem ze warunki są.
    Pozatem tendencja jest taka ze ludzie rezygnuja z telefonow wiec pary
    powinny sie zwalniac.
    Chyba nie dotarlo do nich ze ogolnie zarząd zmiękł i nadal chca byc
    najlepsi.... w dawaniu dupy.

    Marcin

  • 8. Data: 2002-10-13 19:03:14
    Od: Wojciech Bojdo/l <wojboj_-wytnij'|'ptaka-_@htcon.pl>

    In article <ao9hd1$t65$1@news2.tpi.pl>, Marcin Kuczera wrote:
    > Mozna zlozyc wniosek do URTiP

    .. i dostana kolejna kare na pare milionow, ktorej *nigdy* nie zaplaca.

    --wb

  • 9. Data: 2002-10-14 08:43:02
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > .. i dostana kolejna kare na pare milionow, ktorej *nigdy* nie zaplaca.
    Przy tym szefie URTiPu nie dostaną kary na parę milionów.

  • 10. Data: 2002-10-15 10:59:55
    Od: "JLoaf" <j...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > powinny sie zwalniac.
    > Chyba nie dotarlo do nich ze ogolnie zarząd zmiękł i nadal chca byc

    W Katowicach jest to samo... nie można zestawić łącza ze względu (i tutaj
    cytuję z pisma TP S.A.) "plany inwestycyjne firmy"...

    Jacek.