  • 1. Data: 2002-10-10 07:20:33
    Temat: Do innych posiadaczy Neo Plus
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    Mialem wyslac tego posta wczesniej ...ale kilkugodzinna awaria Neostrady
    mi przeszkodzila.

    Cos niedobrego dzieje sie ostatnio z moja Neostrada Plus. Czy u Was jest
    to samo ?

    W lipcu, gdy tylko Neostrada Plus ruszyla, dzialalo to bardzo roznie. No
    ale nic dziwnego, w koncu byla ona nowym produktem itd. Pozniej sie
    uspokoilo i przez kilka miesiecy dzialalo - przynajmniej u mnie -
    naprawde bardzo przyzwoicie. Od okolo trzech tygodni prawie nigdy nie
    udaje sie nawiazac polaczenia za pierwszym razem. Tzn. dochodzi do
    autentykacji i teoretycznie polaczenie jest, adres zostaje
    przydzielony....ale przy probie nawiazania jakiegokolwiek polaczenia
    TCP/IP ze swiatem (nieistotne czy bezposrednio czy przez DNS), np.
    wpisania adresu do przegladarki - polaczenie ...znika. Tak jest w 70%
    przypadkow. Co ciekawe, brama odpowiada zazwyczaj przez chwile na pingi
    ....az po kilku sekundach polaczenie zniknie samo badz w wyniku proby
    uzyskania polaczenia z adresem zewnetrznym. Reszta przypadkow obejmuje
    sytuacje gdy polaczenie (reprezentowane przez ikone polaczenia w W2K i fakt
    przypisania adresu IP) caly czas jest ....ale faktycznej lacznosci ze swiatem - brak
    !.
    Tzn. na pingi zazwyczaj odpowiada sama brama (ale tez nie zawsze). Zazwyczaj
    dzialajace polaczenie nawiazuje za 3-4 razem. Ostatnio srednio 2 razy na dzien
    polacznie
    zamiera i trzeba restartowac cala tepsowska aparature jak i komputer (ktory przy
    kazdej
    probie ponownego polaczenia stwierdza blad dial-up nr 691 - autentykacja). Te same
    problemy mam pod W2K (RASPPPOE) jak i MacOs'em (MacPoET), problem nie lezy
    raczej po mojej stronie. Czy u Was tez sie tak pogorszylo ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-10-13 14:11:59
    Temat: Re: Do innych posiadaczy Neo Plus
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Thu, 10 Oct 2002 07:20:33 +0000 (UTC), Wojciech Skrzypinski
    <u...@h...pl> in msg <3da49748$1@news.home.net.pl> wrote:

> [...]
    >TCP/IP ze swiatem (nieistotne czy bezposrednio czy przez DNS), np.
    >wpisania adresu do przegladarki - polaczenie ...znika.

    Mam to samo od jakiegoś czasu :( Dostaję komunikaty, że usługa jest
    czasowo niedostępna albo przeciążona... coś w tym stylu anyway.
    Zauważyłem ciekawą sprawę - korzystając z oprogramowania TPSA należy
    odpowiedzieć "NIE" na pytanie o ponowne łączenie, odczekać 2-3 sekundy
    i połaczyć się klikając w "kółko".
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--