  • Data: 2013-02-08 08:50:59
    Temat: Re: synchronizacja w monitorze IPS??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2013 08:26, Radosław Sokół pisze:

    > Brak synchronizacji V-Sync. Częste w PC. W grach trzeba włą-
    > czyć V-Sync po prostu, w filmach sprawę powinien załatwiać
    > program obsługi karty graficznej i jeżeli nie załatwia to
    > albo również gdzieś ma opcję V-Sync wyłączoną, albo jest po
    > prostu wadliwy -- zdarza się.

    No właśnie to pierwsza rzecz, jaką sprawdziłem - opcje V-Sync niby są
    włączone... Może jeszcze jest jakiś myk przez to, że są dwa monitory (na
    drugim się nie rozjeżdża... chociaż sumie jak włączyłem tylko ten jeden
    - to nadal się "rozjeżdża").

    > Sprawa nie jest kwestią sprzętu tylko systemu operacyjnego.
    > Proponuję kontynuację rozmowy na grupie poświęconej właści-
    > wemu systemowi.

    Jeśli masz rację, to dobra wiadomość (bo jeszcze coś mi się obiło, że
    zwyczajnie sam monitor może nie nadążać) - z tym sobie jakoś poradzę ;)

    Jeszcze spróbuję innego myku - podłączę go z wyjściem DVI przez
    przejściówkę (sam niestety nie ma wejścia DVI) i ustawię go jako jedyny.
    Może wtedy się zsynchronizuje jak trzeba.

    A jak nie... cóż ;) Trzeba będzie podłubać w konfiguracji.

    > PS. W Mac OS X synchronizacja pionowa dotyczy również nor-
    > malnych operacji graficznych i "darcia" obrazu nie wi-
    > dać nawet podczas przesuwania okienek.

    U mnie teoretycznie też powinno się synchronizować. Na starym monitorze
    to działa.