  • Data: 2013-02-20 22:00:19
    Temat: Re: synchronizacja w monitorze IPS??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2013 08:26, Radosław Sokół pisze:

    > Sprawa nie jest kwestią sprzętu tylko systemu operacyjnego.
    > Proponuję kontynuację rozmowy na grupie poświęconej właści-
    > wemu systemowi.
    >
    > PS. W Mac OS X synchronizacja pionowa dotyczy również nor-
    > malnych operacji graficznych i "darcia" obrazu nie wi-
    > dać nawet podczas przesuwania okienek.

    Pewnie dlatego, że Mac OS X to pochodna Linuxa, w którym jest to od dawna.

    Wygląda na to, że jednak była to kwestia sprzętowa. Po nabyciu
    przejściówki DVI->HDMI i podłączeniu monitora do wyjścia HDMI działa
    ładnie - nawet literki na nieaktywnych okienkach przestały mi się rozmywać.

    Wychodzi na to że w mojej karcie (GV-N640OC-2GI) wyjście HDMI jest
    jakieś... dziwne. Dźwięku też nie przepuszczało. Z DVI wychodzi. Heh.