  • Data: 2009-10-28 22:23:21
    Temat: Re: swissvoice nie lubi dobrych aku
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo wrote:

    > teoria spiskowa? większość aku na rynku to gówno, choćby nie wiem
    > jakie były to chwila po zdjęciu z ładowarki, gdzie telefon pokazuje
    > że naładował to chyba za krótko

    Nie wiem jak u Ciebie, ale ja moge kupićjeszcze kilka typów NiMH wartych
    uwagi, np. Eneloop Sanyo.

    > ja widzę że to raczej problem z ładowarką telefonu, używam prawie
    > codziennie camelion do przenośnego komputerka PSIOn i nie narzekam

    Mamy XXI wiek, i wartobyłoby wiedzieć jak działają >mierne marki< typy
    Cameliona. Jak kupią ogniwa niezłe to sprzedają niezłe, a jak szrot na
    kilogramy to też go sprzedają i to z identyczną nalepeczką - kwestia
    szczęscia ;-)

    > muszę popróbować włożyć akumulatorki naładowane w innej ładowarce jak
    > już pare osób o tym wspominało

    To na pewno im nie zaszkodzi, pod warunkiem iż ładowarka jest porządna. Przy
    okazji zobacz ile one mają pojemności :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj