  • Data: 2012-05-17 18:10:02
    Temat: Re: 'światowe' programowanie
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (...)

    bardzo duzo ludzi w polsce niedojada, przewaznie piją
    oni tez przy tym wino czy nawet deneturat (mam nawet paru
    znajomych pijakow ), sam kiedys w zyciu mialem ciezki rok
    (i zdarzaly sie braki w dostawie prowiantu) i faktycznie
    wtedy bylem madrzejszy - ostatnie lata dla odmiany mam troche
    kasy ale zatrucie w plucach kiepska sluzba zdrowia itp
    masakrują moją sytuacje (chorowanie jest w sumie gorsze niz
    'poszczenie' i nie pomaga na pewno)