  • Data: 2009-07-28 20:41:20
    Temat: Re: swiatlomierz to pomiaru swiatla punktowego
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisal w wiadomosci
    news:f1de1984-2cd7-4669-a9bc-09290dc282f0@y19g2000yq
    y.googlegroups.com...

    > jesli w gre wchodzi canon to masz do wyboru tylko 2 rozsadne aparaty
    > 50d
    > lub
    > 5d MKII

    Uczeszczalem jakis czas temu do Muzeum Fotografii na warsztaty fotografii.
    Fotografowalismy modelke w studiu fotograficznym. Zauwazylem, ze to samo
    zdjecie tej samej modelki w tym samych warunkach oswietleniowych i przy
    tych samych ustawieniach (zdjecie portretowe) w aparacie moje zdjecie
    wychodzilo
    gorzej (Canon 450D) jesli chodzi o kolorystyke i ozywienie kolorów w
    stosunku do
    zdjecia wykonanego aparatem chyba 40D lub 50D. Na zdjeciu mojego kolegi
    zdjecie wychodzilo super - kolory byly zywe i zdjecie zylo

    Czy ten problem to problem slabego zakresu tonalnego w Canonie 450D, bo
    wiem, ze
    zakres tonalny w Canonie 450 D jest o wiele gorszy niz w Canonie 40D i 50D.

    Sorki za tak laickie pytanie, ale chcialbym sie upewnic czy dobrze mysle

    Pozdrawiam
    heyoo