  • 51. Data: 2010-09-01 19:18:19
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    news:i5m8d8$cto$1@inews.gazeta.pl...

    > Cieszy mnie to, bo nie jestem tu od wazelinowania kulek w łożyskach
    > twojego motocykla.
    Mnie tez to cieszy ale wazelina do kulek?
    Bez sensu.

    > Wiesz jak bardzo mi zależy na pozytywnym wizerunku?
    > Nie bardzo. Ni trochę.
    > I nie będę zmieniał swojego stylu wypowiadania się tylko dlatego, że komuś
    > się nie podoba.
    > Masz z tym problem? Użyj KF-a.
    Trzymam go na specjalne okazje i politycznych oszolomow.
    Ale dzieki za rade.

    > 180 postów to żaden wynik. Racja.
    > Ale 5 lat i 180 postów to lepszy wynik niż milion postów w 1 rok.
    No tylko dalej nic z tego nie wynika.

    > Nie jestem i nie piszę tu dla ciebie.
    > No chyba, że jesteś dyrektorem jakiegoś mass medium i masz ciekawy wakat,
    > to podeślij na priva konkrety. Jak mi się spodobają, to za 10 miesięcy
    > będziesz mógł mi dyktować co, gdzie i jak mam pisać.
    I widzisz dalej nie wiesz o co chodzi, przeczytaj swojego pierwszego posta a
    pozniej sprawdz co znaczy ta kultura i wroc.

    pozdrawiam

  • 52. Data: 2010-09-01 19:46:09
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    >Trzymam go na specjalne okazje i politycznych oszolomow.

    Wiesz, wieki oraz powstanie S 30 lat temu pracowalo na to, zeby dzis
    kazdy uzywal swojego kf'a jak chce. Problem w tem, ze kiedy Ty nie
    korzystasz to i moj jakby ni ch..olery.
    Liczys, ze wychowasz? Wspolczesna nauka raczej nie potwierdza takich
    cudownych przypadkow, co sie nie udalo przez lat 20 i pare, tego kilka
    postow nie odrobi.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2010-09-01 19:50:27
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-01 21:46, Jacot pisze:
> [...]
    > Liczys, ze wychowasz? Wspolczesna nauka raczej nie potwierdza takich
    > cudownych przypadkow, co sie nie udalo przez lat 20 i pare, tego kilka

    Pora umierać.

    [']

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 54. Data: 2010-09-02 07:37:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Dopełniacz. Albo 'środków stylistycznych', albo 'stosuje' zamiast 'używa'.

    Za moich czasow to bylo:

    bunt-rock'n'droll-skora-motor-dziewczyny

    A teraz:

    bunt-hip-hop-snowboardowe_texy-skuter- wysmianie przez kobiety w internecie

    KJ
    PS. Dobrze ze juz jestem stary, bo skutera to bym nie wytrzymal

  • 55. Data: 2010-09-02 08:12:23
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie [OT]
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Sep 2, 9:37 am, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Za moich czasow to bylo: [...]

    W cytowanym powyzej przypadku chlop ma racje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & wszystko tanie i ponizej litra ;)

  • 56. Data: 2010-09-02 15:53:40
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-01 20:35, Kefir pisze:
    > Dzieki buntownikom swiat nie tetryczeje. Pietrowe inwektywy oceniam
    > duzo wyzej, niz mizerniutkie pare slow o sobie. Sumarycznie jednak
    > fajny jestes. Kompleksu "pinionszkow" prawie nie widac. Najlepiej go
    > zamaskujesz gdy kompletnie przestaniesz o tym wspominac.
    > No i nie przejmuj sie - kiedys przytyjesz, troche wylysiejesz, ale za
    > to mniej bedziesz musial liczyc sie z groszem. Moze tez uslyszysz o
    > kulturze, tej osobistej. Polecam.

    Masz zdrowe podejście do życia i właściwy dystans do swojej osoby.
    Pogratulować.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 57. Data: 2010-09-02 16:06:48
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-02 09:37, KJ Siła Słów pisze:
    > Za moich czasow to bylo:
    > bunt-rock'n'droll-skora-motor-dziewczyny
    > A teraz:
    > bunt-hip-hop-snowboardowe_texy-skuter- wysmianie przez kobiety w internecie

    Odkryłeś, że czasy się zmieniają?
    Szaaacun!

    > KJ
    > PS. Dobrze ze juz jestem stary, bo skutera to bym nie wytrzymal

    Dobrze, że nie wszyscy są tobie podobni.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 58. Data: 2010-09-02 20:42:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemnka
    ***"KJ Siła Słów"
    bunt-hip-hop-snowboardowe_texy-skuter
    > PS. Dobrze ze juz jestem stary, bo skutera to bym nie wytrzymal

    Niewazne ze skutr - wazne ze ma cala rame :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. I co ty mozesz wiedziec o snołbordowych teksach

  • 59. Data: 2010-09-03 07:13:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:

    > Niewazne ze skutr - wazne ze ma cala rame :)

    ale czy nowa ?

    KJ Brand New Frame (coprajty by Sting)

  • 60. Data: 2010-09-03 11:26:04
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    KJ Brand New Frame (coprajty by Sting)

    Drzyjcie wymiatacze torowi :)
    Nie wazne czy brand new wazne zeby nie pecala :)

    Tytus z fabryki
    P.S. ...to nic ze suzuki...