  • Data: 2010-09-01 19:18:19
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    news:i5m8d8$cto$1@inews.gazeta.pl...

    > Cieszy mnie to, bo nie jestem tu od wazelinowania kulek w łożyskach
    > twojego motocykla.
    Mnie tez to cieszy ale wazelina do kulek?
    Bez sensu.

    > Wiesz jak bardzo mi zależy na pozytywnym wizerunku?
    > Nie bardzo. Ni trochę.
    > I nie będę zmieniał swojego stylu wypowiadania się tylko dlatego, że komuś
    > się nie podoba.
    > Masz z tym problem? Użyj KF-a.
    Trzymam go na specjalne okazje i politycznych oszolomow.
    Ale dzieki za rade.

    > 180 postów to żaden wynik. Racja.
    > Ale 5 lat i 180 postów to lepszy wynik niż milion postów w 1 rok.
    No tylko dalej nic z tego nie wynika.

    > Nie jestem i nie piszę tu dla ciebie.
    > No chyba, że jesteś dyrektorem jakiegoś mass medium i masz ciekawy wakat,
    > to podeślij na priva konkrety. Jak mi się spodobają, to za 10 miesięcy
    > będziesz mógł mi dyktować co, gdzie i jak mam pisać.
    I widzisz dalej nie wiesz o co chodzi, przeczytaj swojego pierwszego posta a
    pozniej sprawdz co znaczy ta kultura i wroc.

    pozdrawiam