  • Data: 2009-08-17 09:24:59
    Temat: Re: super pendrive
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009081410474900@grush.one.pl...

    > NTFS nie nadaje się na urządzenia z ograniczeniem liczby
    > cykli zapisu. Poza tym na dosyć duży narzut na pojemność.

    Skończ już z tą ograniczoną liczbą cykli zapisu.
    Używamy penów od początku ich istnienia i jeszcze się nie przytrafiło aby
    któryś padł od przekroczenia magicznej liczby zapisów.
    Zawsze jest tak, że albo zostaje zgubiony, albo porzucony ze względu na za
    małą pojemność albo prędkość (takich mam w szufladzie kilka - wszystkie
    sprawne).
    Równie dobrze możesz straszyć końcem świata - też kiedyś nastąpi.

    Jacek W.