  • Data: 2009-07-25 19:58:17
    Temat: Re: super pendrive
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2009 23:05, rs pisze:
    > mniej wiecej tyle razy ile razy moze sie przytrafic pendrivowi

    Czyli się nie zdarza?

    > co minute. hehehe. ladnie zmyslasz.

    Nie zmyślam. Jak piszę coś ważnego to zapisuję co akapit
    tekstu, bo jak już stworzyłem taki ładny fragment to nie
    będę miał siły ani chęci go odtwarzać z pamięci.

    > i tu poslusze sie cytatem z drugiego twojego postu:
    > "No właśnie. Zapisz sobie 100x mały plik na pen-drive, może
    > dopiero wtedy raz wykorzystasz całą pojemność nośnika.
    > Zapisz 100x plik 4 GiB -- pewnie właśnie wykorzystałeś
    > 100 cykli zapisu."
    >
    > i co minute zapisujesz cala pojemnosc urzadzenia, zeby w ogole brac
    > pod uwage ten warunek.

    Że co?

    > no sam widzisz. za pare lat nie bedziesz juz uzywal HDD i jak sobie
    > przypomnisz te rozmowe, to rumieniec zawstydzenia zagosci na twoim
    > licu.<rs>

    Za parę lat być może wszyscy będziemy używać SSD. Ale wtedy
    będą to urządzenia z pamięcią Flash o większej trwałości i
    z kontrolerami z lepszym równoważeniem obciążenia. A dzisiaj
    mamy protezę na pewno lepszą od dyskietki, może lepszą cza-
    sem od płyt CD, ale gorszą przy bardzo intensywnym użytkowa-
    niu od dysków magnetycznych.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |