  • Data: 2009-07-26 19:17:49
    Temat: Re: super pendrive
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale niech mi ktoś poda jakieś *sensowne* sposoby wykorzysta-
    > nia takiej pojemności *przenośnego* nośnika danych.

    Jeden łepek niesie do drugiego łepka całe 10 giga lewych filmów i seriali.
    Nie chce mu się wypalać kilku płyt, wyciągać dysku twardego, zwisa mu
    trwałość nośnika bo jak padnie to se kupi drugi.

    Poza tym, jeśli często (nawet co minutę) nagrywamy 1 giga na pendrive'a, to
    pen 16-gigowy wytrzyma 16 razy dłużej niż 1-gigowy.

    --
    Azarien