  • 1. Data: 2013-01-22 19:25:19
    Temat: super okazja do Poloneza
    Od: megrims <m...@i...pl>

  • 2. Data: 2013-01-22 20:54:06
    Temat: Re: super okazja do Poloneza
    Od: tá´Ź

  • 3. Data: 2013-01-22 20:57:47
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22.01.2013 20:54, t? pisze:

    >> Skąd się takie rzeczy biorą?
    >
    > Przypuszczalnie z jakiegoś magazynu. :>

    wez do roy-a ;]

  • 4. Data: 2013-01-22 21:02:32
    Od: tá´Ź

    K wrote:

    > wez do roy-a ;]

    Biję się z myślami. Klimatyzacja zwiększyłaby wartość mojego Poloneza
    Trucka Roya trzykrotnie! To chyba dobra inwestycja?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-01-22 21:47:35
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22.01.2013 21:02, t? pisze:

    > Biję się z myślami. Klimatyzacja zwiększyłaby wartość mojego Poloneza
    > Trucka Roya trzykrotnie! To chyba dobra inwestycja?

    nie wiem, zrob symulacje poprzez ogloszenie. znajdzie sie klient to kup
    i zamontuj.

  • 6. Data: 2013-01-22 21:50:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    > http://allegro.pl/polonez-klimatyzacja-nowa-kompletn
    a-i2970849575.html
    > Skąd się takie rzeczy biorą?

    Z magazynów.

    Nie tak dawno zużyłem parę setek tranzystorów z 1982 roku. Kupione za
    grosze, wszystkie sprawne.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-01-22 23:27:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    a-i2970849575.html

    > Z magazynów.
    >
    > Nie tak dawno zużyłem parę setek tranzystorów z 1982 roku. Kupione za
    > grosze, wszystkie sprawne.

    BC147?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 8. Data: 2013-01-22 23:45:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    >>> http://allegro.pl/polonez-klimatyzacja-nowa-kompletn
    a-i2970849575.html
    > BC147?

    Zdziwisz się - BCW72R w obudowie SMD SOT-23. Ale znalazłem opakowanie
    (fiolkę - CEMI nie opanowało wtedy jeszcze taśmowania albo to była
    seria prototypowa) - kwiecień 83 - pomyliłem się o rok.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-01-23 00:43:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Zdziwisz się - BCW72R w obudowie SMD SOT-23. Ale znalazłem opakowanie
    > (fiolkę - CEMI nie opanowało wtedy jeszcze taśmowania albo to była
    > seria prototypowa) - kwiecień 83 - pomyliłem się o rok.

    szacun. Ale ten to szumi. Pamiętam, jak się w jakimś kaseciaku
    unitry zmieniało wszystkie tranzystory na BC413 co by mniej
    szumiało. To były czasy. Ale to NTG

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2013-01-23 00:50:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Wednesday, January 23, 2013, 12:43:39 AM, you wrote:

    > szacun. Ale ten to szumi.

    Nie sprawdzałem. Zastosowałem go we wskaźniku napięcia akumulatora,
    zrobiłem tego dość sporo :) Akurat pasował mi na PCB w wersji R a
    Sławmir miał takiego leżaka - to wziąłem. Ani jednej reklamacji.

    > Pamiętam, jak się w jakimś kaseciaku unitry zmieniało wszystkie
    > tranzystory na BC413 co by mniej szumiało. To były czasy. Ale to NTG

    Wskaźnik napięcia akumulatora samochodowego to akurat zdecydowanie TG
    ;)

    --
    Best regards,
    RoMan