  • 1. Data: 2015-06-13 13:26:10
    Temat: sukces zjednoczenia 20150613
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak tylko pytam, czasem muszę użyć interfejsu CAN dołączonego do portu
    USB w kompie... problem jest taki, że ten interfejs raz dział a raz nie
    działa - przy czym więcej nie działa... w czym może być problem?

    dodam jeszcze, że mam dwa interfejsy CAN - jeden z optoizolacją, drugi
    bez... ten drugi działa mi zawsze i wszędzie, a ten z optoizolacją rzuca
    mi powską dupą...

  • 2. Data: 2015-06-13 23:52:38
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150613
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > dodam jeszcze, że mam dwa interfejsy CAN - jeden z optoizolacją, drugi
    > bez... ten drugi działa mi zawsze i wszędzie, a ten z optoizolacją rzuca

    Wymień R14 na wartość 3.3kohm.

  • 3. Data: 2015-06-14 12:32:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Wymień R14 na wartość 3.3kohm.

    ale to musiałbym zedrzeć folię...

  • 4. Data: 2015-06-14 19:13:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > ale to musiałbym zedrzeć folię...

    Poproś kobietę z paznokciami, da rady.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2015-06-14 21:40:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Poproś kobietę z paznokciami, da rady.

    Teraz sobie wyobraziłem go szukającego R14
    i się pod nosem uśmiechnąłem. Usenet jest zabawny.