  • 1. Data: 2015-06-10 22:53:44
    Temat: Pytanko o Instashielde'a - trochę NTG
    Od: s...@g...com

    Wiem, temat raczej dla softłerowców, ale ... ZDECYDOWANIE BARDZIEJ!! wolę sensownych
    odpowiedzi właśnie tutaj niż na n/p pl.comp.lang.[dowolny język programowania]. Do
    rzeczy: mam jakiś tam *.exe, parę plików z tym skojarznonych (pliki tablic
    przeliczeniowych (coby szybciej było), instr. obsługi badziewia itp..) No i trza z
    tego zrobić "setup'a" , który rozpakuje pliki w jakiś tam folder, powiadomi OS o
    nowym sofcie, +ew. wykreuje jakąś ikonkę na pulpicie.

    Nigdy tego nie robiłem, jaki soft proponujecie do zrobienia SETUP'a ?

    Aha, chodzi mi o windows poczynając od XP do dalszych.

    =====

    Z góry dzięki za sugestje !!

  • 2. Data: 2015-06-11 00:07:36
    Temat: Re: Pytanko o Instashielde'a - trochę NTG
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-06-10 22:53, s...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Nigdy tego nie robiłem, jaki soft proponujecie do zrobienia SETUP'a ?
    >
    > Aha, chodzi mi o windows poczynając od XP do dalszych.

    http://www.download.net.pl/c477/Kreatory-instalacji/

    Bym spróbował, gdybym musiał...

    Włodek

  • 3. Data: 2015-06-11 02:10:11
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 00:07:36 UTC+2 użytkownik Włodzimierz Wojtiuk
    napisał:
> [...]
    powiadomi OS o nowym sofcie, +ew. wykreuje jakąś ikonkę na pulpicie.

    Googlarka poleca od wała i trochę takich softów. Gdymym musiał, a cholera muszę, to
    na coś trza się zdecydować!! Po to właśnie tutaj się pytam!! O rozwiązanie
    sprawdzone!!

    StCh.

  • 4. Data: 2015-06-11 07:16:18
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    ps.com...
> [...]

    > Nigdy tego nie robiłem, jaki soft proponujecie do zrobienia SETUP'a ?

    > Aha, chodzi mi o windows poczynając od XP do dalszych.

    Polecam InnoSetup (http://www.jrsoftware.org/isinfo.php) i do tego koniecznie
    nakładkę ISTool
    (http://sourceforge.net/projects/istool/), pozwalającą w łatwy sposób stworzyć skrypt
    dla InnoSetup-a.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2015-06-11 09:16:39
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 11.06.2015 07:16) --

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Popieram, używam od lat. Potężne narzędzie. Do tego darmowe.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 6. Data: 2015-06-11 11:21:34
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 07:17:08 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    sensownych odpowiedzi właśnie tutaj niż na n/p
    (pliki tablic przeliczeniowych (coby szybciej
    powiadomi OS o nowym sofcie, +ew. wykreuje jakąś

    ======

    Dzięki, sprawdzę w "łykend". Jak będą pytanka, wrócę pomolędzić :))

  • 7. Data: 2015-06-11 19:47:47
    Temat: [OT] Pytanko o Instashielde'a - trochę NTG
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy zniszczone oczy i drżące ręce to nasza choroba zawodowa?
    dużo znanych mi elektroników nosi okulary (w tym ja) i drżą im przy
    lutowaniu ręce... kurdę robi się ostro... zaraz głupek wprowadzi jakieś
    oblokowania...

  • 8. Data: 2015-06-11 19:52:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > Nigdy tego nie robiłem, jaki soft proponujecie do zrobienia SETUP'a ?
    > Aha, chodzi mi o windows poczynając od XP do dalszych.

    A ja generuję .MSI z poziomu Visual Studio. Są też inne narzędzia do
    tworzenia paczek .MSI, np. WiX http://wixtoolset.org/

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2015-06-11 21:01:45
    Temat: Re: [OT] Pytanko o Instashielde'a - trochę NTG
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
> [...]
    > dużo znanych mi elektroników nosi okulary (w tym ja) i drżą im przy
    > lutowaniu ręce... kurdę robi się ostro... zaraz głupek wprowadzi jakieś

    Nie nazywaj się elektronikiem, drgawki rąk to kwestia delirium
    alkoholowego, nie zapominaj że masz marskość wątroby.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2015-06-11 21:09:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a pamiętasz model eu - "inżynier ekspert eu"?