  • Data: 2015-09-09 01:25:41
    Temat: Re: sukces jednoczenia 20150904
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    news:msn7d6$ahk$1@node2.news.atman.pl...
    > ale może dostanę jakąś próbkę, za co mam zapłacić?
    > bo to może ten dziadowski rysunek z którejś tam aukcji, na którym nic nie
    > można zobaczyć?

    Oferuję fachową pomoc: prawidłowo i precyzyjnie zwymiarowany rysunek
    techniczny złącza o które prosiłeś w formacie pdf, włącznie z podanymi
    tolerancjami wymiarów.

    Czy kiedyś się zawiodłeś na tym co kupiłeś ode mnie?
    Naprawdę nie potrafisz mi zaufać na słowo?
    Niech moje poprzednie dostawy będą próbką dla Ciebie.

    p.s. wiem też gdzie są konwertery lqfp64 -> dip o które pytałeś w czwartek.