  • Data: 2015-09-09 04:42:05
    Temat: Re: sukces jednoczenia 20150904
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> wrote in message
    news:mso3op$hjf$1@node1.news.atman.pl...

    > ..i dla tego nie chce zepsuc zabawy.

    Myślę że wszyscy powinni taką strategię przyjąć i nauczyć naszego
    miłego kolegę z PIS, że nie ma nic za darmo i nasz czas kosztuje...
    Być może w końcu rozwinie swoje własne umiejętności
    szukania i znajdowania tego co potrzebuje do pracy/hobby.

    > BTW: Nie boisz sie, ze go prad kopnie albo chalupe spali?

    Aby kogoś prąd kopnął to trzeba najpierw dojść do fazy prototypu.
    Myślę, że to jeszcze długo przed nami... nie ma się czego obawiać.