  • Data: 2010-05-17 16:12:07
    Temat: Re: stuki przy zdjęciu nogi z gazu
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o hamowanie silnikiem czy również jazdę na luzie?

    Hamowanie silnikiem i też jazdę na luzie, objaw jest w obydwóch
    przypadkach identyczny. Sprawdzę jeszcze, czy sytuacja się powtarza przy
    wciśniętym sprzęgle.

    > Szukałbym przyczyn w układzie przeniesienia napędu: skrzynia,
    > sprzęgło, przeguby, łożyska kół, poduszkach silnika.

    Może warto znaleźć jakąś pochyłą mało uczęszczaną drogę i sprawdzić z
    wyłączonym silnikiem? Co wówczas będzie można wykluczyć, poduszki
    silnika?

    > Łożysko daje taki hcarakterystyczy "tyr,tyr"

    To jest raczej takie jednostajne "du-du, du-du, du-du" zwalniające wraz
    ze spadkiem prędkości pojazdu. O ile słuch mnie nie myli to dobiega
    raczej z przestrzeni pośrodku podwozia

    > A może klocki postukują - tarcze nie mają aby dużych rantów?

    Tarcze i klocki średnio, ale równomiernie zużyte, brak rantów,
    nierówności itp.