  • 41. Data: 2012-09-25 20:01:53
    Temat: Re: strzelanina w Poznaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:506161c5$0$1216$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Znaczy sie mlodziency byli winni ?
    >
    > Nie czytales uzasadnienie ktore podalem - watpliwosci nalezy tlumaczyc na
    > korzysc oskarzonego :-)
    > Zasada niby dobra, ale wystarczy ze kolega policjant sie nie postara,
    > komendant po latach udzieli mu nagany, albo i nie, bo nie ma prawa, a inni
    > policjanci beda ... niewinni.

    > Ale sytuacja byla jednak inna.

    Dziwnym trafem zaskakująco często kapelusznicze mendy okazują się też chętne
    do ślepej obrony każdego psa, który nabroił, całkiem niezależnie od
    sytuacji, faktów i zwykłej przyzwoitości.
    Mówcie co chcecie, ale to nie może być przypadek.

  • 42. Data: 2012-09-25 20:16:01
    Od: <9...@...201601.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

    > Dziwnym trafem zaskakująco często kapelusznicze mendy okazują się

    Końmi, które kreują się i lansują, ale gdy staną oko w oko, to tłumaczą się
    brakiem czasu... Jak tam sprawa roweru na przejeździe mały kłamczuszku?

    --
    'Tom N'

  • 43. Data: 2012-09-26 23:54:29
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    .pl...

    do ślepej obrony każdego psa, który nabroił, całkiem niezależnie od
    sytuacji, faktów i zwykłej przyzwoitości.
    Mówcie co chcecie, ale to nie może być przypadek.

    Cos w tym musi byc...
    Dosc skutecznie pomija ten fragment:

    "Przypomniał jednak, że tuż po tragedii śledczy popełnili błędy
    -niedokładnie przeprowadzili oględziny miejsca strzelaniny. - Wydawać by
    się mogło, że w takiej sprawie zabezpieczony zostanie każdy włos, każdy
    kamień. Stało się inaczej. Możliwość zebrania niektórych dowodów przepadła
    bezpowrotnie. Ale za te błędy nie można winić oskarżonych - komentował
    Strach."

    Niestety w tym przypadku smiem twierdzic, ze zrobili to celowo. Pies psu
    dupe bedzie chronil, tym bardziej, ze pierdla to oni normalni nie wychodza,
    jesli wogole wychodza... Niestety ale polscy policjanci maja sie ponad
    zwyklego obywatela. Mam kilku szkolnych kolegow w szeregach aparatu ucisku
    z ktorymi zdarza mi sie wodke pic. Wlos na glowie sie jezy... jezdzenie na
    bani to norma a na cyklicznych badaniach moczu na obecnosc narkotykow polowa
    z nich prosi kolegow o nasikanie do zbiorniczka :) A pozniej takiemu wydaje
    sie, ze ktos chce go przejechac.

    O falszowaniu dowodow juz kiedys pisalem, niestety podejrzanych w sprawie -
    ktora znam - bylo 2 policjantow a sad nie byl w stanie ustalic ktory
    falszowal owe dowody i obaj "stroze prawa" dalej dzielnie sluza... chuj wie
    komu. Zastanawiam sie czy moge podac ich nazwiska, stopnie i komisariaty na
    ktorych pracowali...

    O karmieniu juz chyba nie ma co wspominac bo przez 20 lat od kiedy mam kwit
    zawsze łykali kiedy karmiono... bez wyjatku !

    --
    Picasso

  • 44. Data: 2012-09-27 20:41:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2012-09-25 17:46, Marek Dyjor pisze:
    > (...)
    >
    > Chciałeś poironizować, a wyszło głupio. Tak, bandyta bardzo
    > niebezpieczny i policja się cieszyła, że udało się go zaskoczyć
    > w pełni - wiesz, broń maszynowa, granaty, materiały wybuchowe itd.
    > Tak, on to pewnie tylko zbierał bo hobby takie, a napad z bronią
    > w ręka na konwój przewożący pieniądze to przedszkolaki robią.
    > Dostał chyba 15 lat - nic więcej mu chyba nie udowodniono.

    nie ironizować tylko bodajże dzień później go normalnie aresztowali bez
    żadnej strzelaniny.

    Dziwnie to podobne do przypadków gdy swat wjechał neiwłasciwym obywatelom na
    kwadrat a strasznego bandytę aresztowano na ulicy.

    Tamta sprawa śmierdziała na kilometr

  • 45. Data: 2012-09-27 21:15:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-27 20:41, Marek Dyjor pisze:

    > nie ironizować tylko bodajże dzień później go normalnie aresztowali bez
    > żadnej strzelaniny.

    A tak, jakoś tak im się udało. Ile czasu go szukali, bo sąd na początku
    zwolnił z braku dowodów?

    > Dziwnie to podobne do przypadków gdy swat wjechał neiwłasciwym
    > obywatelom na kwadrat a strasznego bandytę aresztowano na ulicy.
    >
    > Tamta sprawa śmierdziała na kilometr

    "Podobieństwo" o niczym nie świadczy.

  • 46. Data: 2012-09-30 01:18:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 20:20:37 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > A sąd 3 razy stwierdził, że postępowali prawidłowo i nie są winni.
    > Prokuratura ma prawo apelować, podobnie jak obrońcy.

    Polskie sądy nie raz i nie dwa debilizmy stwierdziły.

    > Nie wiem który, co pisał oraz co to ma do rzeczy w zaistniałej
    > sytuacji.

    Aha, czyli u Ciebie naturalną reakcją jest stać na drodze jadącego samochodu
    i ewentualnie strzelać, bo czemu nie...

    > Cóż, teoretyzowanie to jest fajne w usenecie, policjant ma reagować
    > szybko i sprawnie, a każdy ma obowiązek stosować się do jego poleceń.

    Jak widać ci policjanci reagowali nieprawidłowo, bo zginęli niewinni ludzie.

    > Zwróć się do sądu.

    Po co, skoro wiadomo że policjanci wręcz musieli być wzięci za jakichś
    bandytów? Zgraja byczków wyskakuje przed losowy samochód - jeśli to jest
    prawidłowo wykonana procedura to należy ją unieważnić.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 47. Data: 2012-09-30 01:27:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 08:57:41 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > To Twoja interpretacja.

    Nie interpretacja, tylko fakty. Chyba że dla Ciebie normą jest policja w
    postaci bandy byczków atakujących jakiś losowy samochód. Dla ciebie akcja
    zabicia "Człowieka" w Krakowie przez kiboli to pewnie też typowa akcja
    policyjna... W końcu biegali i krzyczeli, może coś mieli napisane na
    plecach.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944