  • 1. Data: 2012-09-22 21:10:21
    Temat: Zakupy grupowe aut - ktos korzystal lub spotkal sie?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Czy znacie konkretny przykład dotyczący grupowej formy zakupu samochodów?
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/477908,samoch
    ody_tansze_o_20_proc_dzieki_platformie_sluzacej_do_g
    rupowych_zakupow_motoryzacyjnych.html

    Upatrzylem sobie konkretna marke/model w jednej z wyzszych wersji - ale
    dla tego modelu/wersji cena jest negocjowana indywidualnie, wiec - aby
    miec jakies odniesienie - uwagę swa skierowałem na popularniejsze
    modele, np: Berlingo Selection 1.6 HDi(90KM) z lakierem metalic.
    Wg konfiguratora ze strony citroen.com.pl cena wyjściowa za w/w model
    Berlingo to. 79400,-
    Rabat producenta na chwilę obecną to 8500,- , co można również sprawdzić
    tez na stronach:
    http://www.samar.pl/citroen/berlingo/aktualne-promoc
    je

    Natomiast, w zakupach grupowych można uzyskać rabat 20750,- od w/w ceny
    wyjściowej.
    źródło tu: http://autosalon24.pl/pl/samochody-nowe/1

    Więc 12tys w tym przypadku piechota nie chodzi, wiec moze warto sie tym
    zainteresowac?

    Pomysł IMHO nie jest zły - co sadzicie?

  • 2. Data: 2012-09-23 07:28:52
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    Peugeot daje rabaty kwotowe dla klientów indywidualnych, a procentowe
    dla podmiotów gospodarczych - stąd ta różnica. Firma, która kupuje 10
    samochodów jednorazowo dostaje rabat procentowy, dodatkowo powiększony o
    upust z tytułu większego zakupu.

    Jest to opłacalne (jeśli mówimy o Peugeocie) tylko w przypadku klientów
    indywidualnych. Dla firmy można wywalczyć taką samą (lub bardzo podobną)
    cenę, jak w przypadku firmy, która kupuje 10 samochodów (różnica rzędu 1
    p.p.)

    Jeśli chcesz porozmawiać o Peugeocie Partnerze 1.6HDI 92KM, zapraszam.

  • 3. Data: 2012-09-24 09:20:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AL nabazgrał(a):

    > Więc 12tys w tym przypadku piechota nie chodzi, wiec moze warto sie tym
    > zainteresowac?
    > Pomysł IMHO nie jest zły - co sadzicie?

    Typowy samochód pewnie da się wyrwać ale coś mniej chodliwiego to już chyba
    nie tak łatwo.