  • Data: 2011-12-07 11:32:05
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/12/2011 19:41, Henry(k) wrote:

    > No widzisz - coś w tym zdjęciu zobaczyłeś. Jaką to ma wartość to nie
    > istotne.

    Zobaczyłem tanie chwyty dla ubogich emocjonalnie zjadaczy takiej
    "sztuki. Ale masz rację, jeśli płyty Dody sprzedają się, artystka jest
    zadowolona, jej fani zadowoleni, więc nic złego się nie dzieje, nie
    licząc oczywiście spłycania kultury i uczenia kolejnych pokoleń, że
    takie treści są warte uwagi.

    > Ja bym pomyślał że to smutny i samotny człowiek, u którego pojawił się żal
    > że jego instynkty ojcowskie poszły na stracenie, bo nie ma własnych dzieci.

    Sądy więc mylą się skazując tych wszystkich samotnych, smutnych ludzi na
    lata w więzieniu za rozpowszechnianie zdjęć rozebranych dzieci. Całe
    szczęście mam usenet. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil