  • Data: 2011-12-04 18:47:59
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2011 19:36, Marek Wyszomirski pisze:

    > Dlatego, ze w odróżnieniu od Ciebie nie zakładam, że w profesjonalnym
    > laboratorium wykonującym kopie filmowe pracują idioci. A choćby zdjęcie

    Nie idioci, tylko laboludek był deczko nadgorliwy, a jednocześnie nigdy
    wcześniej nie spotkał się z taką produkcją.

    > tablicy klapsa filmowego powinno Cię przekonać, że laborant miałby na

    Użycie filmowego klapsa jest ustawową normą, obowiązującą pod karą
    śmierci? Może nie użyli, może mieli czarny... Whatever!

    To były próbne nagrania mające na celu dobranie nigdy wcześniej nie
    stosowanego makijażu!

    Jak chcesz przeprowadzić śledztwo leć do USA i poproś Paramount o
    udostępnienie tych próbek - może się jeszcze ostały i będziesz mógł
    ustalić, czy była to sztywna procedura z normatywnym "klapsem", czy też
    było to coś w stylu "zróbcie krótkie ujęcie tej pani w makijażu i
    wyślijcie do wywołania - zobaczymy jak ten kolorek wychodzi".

    > czym sprawdzić, że korekcję dobiera idiotycznie. Pojedyńczy przypadek
    > takiego błędu laboranta jestem sobie w stanie wyobrazić, ale Ty pisałeś
    > wyraźnie:

    Wiem, co pisałem. To, że tobie "nie mieści się w głowie" nie oznacza, że
    nie miało miejsca.

    [ciach]

    > Reasumując - widzę dwie możliwości - albo powołujesz się na książkę z
    > bajkami dla naiwnych albo sam bajki tworzysz.

    Tak, spisek oczywiście - studio filmowe celowo chciało skompromitować
    własnych laboludków...