  • Data: 2011-12-03 22:38:47
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2011 23:19, JA pisze:

    > Jeżeli w Twoich śmieciach ktoś znajdzie zakrwawione szmaty, to o co chodzi?

    ROTFL

    Grzebiesz ludziom w śmieciach? Ciekawe masz zajęcie...

    > Ano problem polega na tym, że to nie jest zamknięta poczta. Tylko
    > zapewne pliki cyfrowe, które laborant po prostu widzi.

    Tak, już to widzę - laboludek w skupieniu ręcznie dobierający parametry
    tysięcy zdjęć naświetlanych/drukowanych codziennie ;)

    > A jak by zobaczył faktyczne porno z dziećmi, też ma zamknąć oczy, bo to
    > prywatne zdjęcia?

    A jakby tam zobaczył kosmitów porywających twoją teściową, która teraz
    siedzi z tyłu?

    > Po pierwsze, to widać i ludzie mają prawo oceniać. Błędne oceniać także

    Co widać? Ja tam nie widziałem niczego, co by się zdrowej osobie z
    seksem kojarzyło. A w szczególności goły niemowlak, leżący sobie samopas
    na kocyku, nie skojarzy się nikomu innemu poza kompletnymi dewiantami z
    seksem.

    > mają prawo. Mają też prawo poinformować władze, że ktoś przyniósł jakieś
    > dziwne zdjęcia do zrobienia.

    "Dwa menczizna w jedna łózko - ja musiałech zawiadomić z policja!"

    > Jak na balkonie będziesz dymał dziecko, to sąsiad ma się odwrócić? Bo to
    > Twój balkon i głodnemu chleb na myśli?

    Póki co to tobie chodzi po głowie "dymanie dziecka" - podaj swój adres,
    wyślę chłopaków żeby ci kontrolę zrobili, bo coś za bardzo twoje myśli
    kręcą się wokół tego tematu ;->

    > Ooo? A jak Ty geniuszu psychologii ocenisz czy ktoś jest wygłodniałym
    > dewiantem?

    Stara, dobra zasada - głodnemu chleb na myśli...