  • 1. Data: 2011-07-04 21:19:56
    Temat: straż wiejska z Człuchowa - burdel
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    No więc jest ciąg dalszy moich bojów ze strażą ze wsi Mosiny - robi się
    coraz śmieszniej.

    Tym razem wystawili mi już mandat zaoczny za "niewskazanie kierowcy,
    który przekroczył dopuszczalną prędkość."
    http://img219.imageshack.us/img219/2285/niewskazanie
    ss.jpg

    Co prawda 27.06 wysłałem im (na szczęście listem poleconym którego mam
    potwierdzenie nadania) pismo z ich formularzem w którym wskazałem siebie
    jako kierującego, zaznaczyłem że nie przyjmuję mandatu za przekroczenie
    prędkości i dołączyłem przyczyny odmowy przyjęcia mandatu.

    Tak więc najpierw nie przekraczając dozwolonej prędkości chcieli mi
    wystawić mandat za przekroczenie dozwolonej prędkości, a teraz wystawili
    mi mandat karny zaoczny za niewskazanie kierującego, chociaż kierującego
    wskazałem.

    Niezły burdel tam mają te wiejskie strażniki z Człuchowa.

  • 2. Data: 2011-07-04 21:21:54
    Temat: Re: straż wiejska z Człuchowa - burdel
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-04 21:19, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > wskazałem.
    >
    > Niezły burdel tam mają te wiejskie strażniki z Człuchowa.

    Spieszy im się do kasy ;)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-07-04 21:28:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-04 21:21, Czarek Daniluk pisze:
> [...]

    ROTFL - wysłałeś zwykłym poleconym pismo tydzień temu i twierdzisz, że:

    (...)

    No, no...

  • 4. Data: 2011-07-04 21:31:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-04 21:28, Artur Maśląg pisze:

    > ROTFL - wysłałeś zwykłym poleconym pismo tydzień temu i twierdzisz, że:

    Ale oni to pismo dostali, 29.06.

  • 5. Data: 2011-07-04 21:34:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Spieszy im się do kasy ;)

    Chyba się z budką fotoradarową na rozumy pozamieniali jeżeli sądzą że
    zobaczą w tej gminie jakiś pieniądz ode mnie :)

    Chociaż może to i dobrze - wykroczenie o niewskazanie sprawcy będzie mi
    przed sądem dużo łatwiej obalić niż dyskutować o dokładności pomiarowej
    urządzenia które robiło fotkę :)

  • 6. Data: 2011-07-04 21:39:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-04 21:31, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale oni to pismo dostali, 29.06.

    To w najlepszym wypadku mieli 2 dni na ewentualne zaznajomienie się
    z pismem. To nie wstrzymuje biegu sprawy.

  • 7. Data: 2011-07-04 21:53:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:iut5fq$gb6$1@mx1.internetia.pl>:

    > To w najlepszym wypadku mieli 2 dni na ewentualne zaznajomienie się
    > z pismem. To nie wstrzymuje biegu sprawy.

    Zwłaszcza, że za "mandat" wystawiony 4 lipca 2011, do 3 lipca 2011 nie
    zostały zaksięgowane wpłaty :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2011-07-04 21:59:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-04 21:53, 'Tom N' pisze:

    > Zwłaszcza, że za "mandat" wystawiony 4 lipca 2011, do 3 lipca 2011 nie
    > zostały zaksięgowane wpłaty :D

    W Człuchowie nie za takie rzeczy dosięga twarde ramie gminnej
    sprawiedliwości ;)

    Ale co ciekawe - w przypadku mandatu zaocznego czas na zapłatę biegnie
    od chwili wystawienia mandatu, a nie jego przyjęcia/dostarczenia, czyli
    już płynie.

    Wygląda to na taki wybieg, że w czasie 7 dni nie dostarczą mi go pocztą,
    a ja nie zdążę wysłać odmowy przyjęcia z uzasadnieniem, po to żebym nie
    miał możliwości dostarczyć przyczyny odmowy przed rozpatrzeniem sprawy w
    trybie nakazowym.

  • 9. Data: 2011-07-04 22:00:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Zwłaszcza, że za "mandat" wystawiony 4 lipca 2011, do 3 lipca 2011 nie
    > zostały zaksięgowane wpłaty :D

    A tak - widziałem te teksty :)

  • 10. Data: 2011-07-04 22:07:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-04 21:59, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > a ja nie zdążę wysłać odmowy przyjęcia z uzasadnieniem, po to żebym nie
    > miał możliwości dostarczyć przyczyny odmowy przed rozpatrzeniem sprawy w

    Jeżeli nie zapłacisz w terminie 7 dni, to jest jednoznaczne z odmową
    przyjęcia. Dodatkowo sam się przyznałeś, że prowadziłeś pojazd, który
    został na zdjęciu uwieczniony...