  • 1. Data: 2012-10-03 23:55:20
    Temat: stłuczka dwóch aut jednego właściciela
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    dziś żona walnęła swoim autem w bok drugiego - problem w tym, że mojego
    (jest też jego współwłaścicielem)
    Ale po kolei:

    Jechałem drogą osiedlową, ona miała jechać za mną i miała wyjechać z miejsca
    parkingowego prostopadłego do drogi, którą jechałem. Przekręciła kluczyk
    (auto stało na jedynce) nie wciskając sprzęgła.... i udeżyła w bok auta,
    którym jechałem.

    U niej pokiereszowany, zerwany zderzak
    U mnie wgniecione tylne drzwi, błotnik i bok tylnego zderzaka.

    Jej ubezpieczyciel to INTERRISK
    Mój AXA

    Jak to teraz najlepiej załatwić?
    Wypełniłem wniosek na stronie INTERRISKU pisząć, że jej auto ma być zrobione
    z jej AC, moje z jej OC -> dobrze to załatwiłem?
    Ile traci przez to zdazenie zniżek? (10% AC + 10% OC?)

    Słyszał ktoś jak podobną sprawe rozwiązali?
    Dodam, że udeżyła autem, którego jest właścicielem w auto, którego jest
    współwłaścicielem... chyba nie bedą dopatrywać się przekrętu - coś takiego
    wspominał blacharz po tym jak się uśmiał....

    ehh... tak jakby nie mogła celować w auto sąsiada....

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2012-10-03 23:56:39
    Temat: Re: stłuczka dwóch aut jednego właściciela
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > (auto stało na jedynce) nie wciskając sprzęgła.... i udeżyła w bok auta,

    oczywiście udeRZyła....

  • 3. Data: 2012-10-03 23:59:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uciu,

    Wednesday, October 3, 2012, 11:55:20 PM, you wrote:

    > dziś żona walnęła swoim autem w bok drugiego - problem w tym, że mojego
    > (jest też jego współwłaścicielem)

    [...]

    Obawiam się, że nie dostaniesz ani grosza. Nie można żądać
    odszkodowania od samego siebie. W związku z tym nie ma ochrony OC.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-10-04 00:06:37
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Obawiam się, że nie dostaniesz ani grosza. Nie można żądać
    > odszkodowania od samego siebie. W związku z tym nie ma ochrony OC.

    ale polisa auta, w które uderzyła jest na mnie a nie na nią (Ona jest tylko
    w dowodzie jako współwłaściciel)
    ---
    uciu

  • 5. Data: 2012-10-04 00:18:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uciu,

    Thursday, October 4, 2012, 12:06:37 AM, you wrote:

    > ale polisa auta, w które uderzyła jest na mnie a nie na nią (Ona jest tylko
    > w dowodzie jako współwłaściciel)

    Skoro jest współwłascicielem, to znaczy, że żądanie odszkodowania
    byłoby od samej siebie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-10-04 00:45:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2012 23:55:20 +0200, uciu napisał(a):

    > dziś żona walnęła swoim autem w bok drugiego - problem w tym, że mojego
    > (jest też jego współwłaścicielem)

    Czyli nie dostaniesz nic z OC, możesz tylko z AC.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2012-10-04 07:15:58
    Od: "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl>

    > Czyli nie dostaniesz nic z OC, możesz tylko z AC.

    Czyli ona musi swoje auto zrobić ze swojego AC i ja musze swoje zrobić ze
    swojego AC?
    Nie jest ważne, że na moim aucie widać , że są to uszkodzenia zrobione przez
    inne auto?

    ----
    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7544 (20121003) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 8. Data: 2012-10-04 09:28:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Paź, 07:16, "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl> wrote:

> [...]
    > swojego AC?
    > Nie jest ważne, że na moim aucie widać , że są to uszkodzenia zrobione przez

    nawet gdybys mial to nagrane nie pomoze...

    za http://tnij.org/ustubob

    Art. 38. 1. Zakład ubezpieczeń nie odpowiada za szkody:

    1) polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie mienia,
    wyrządzone przez kierującego posiadaczowi pojazdu mechanicznego;
    dotyczy to również sytuacji, w której posiadacz pojazdu mechanicznego,
    którym szkoda została wyrządzona, jest posiadaczem lub
    współposiadaczem pojazdu mechanicznego, w którym szkoda została
    wyrządzona;

    WS

  • 9. Data: 2012-10-04 09:58:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Oct 2012 00:06:37 +0200 osobnik zwany uciu napisał:

    > ale polisa auta, w które uderzyła jest na mnie a nie na nią (Ona jest
    > tylko w dowodzie jako współwłaściciel)
    > ---
    jak nie masz rozdzielności majątkowej to oba są zarówno jej jak i Twoje.
    Wpisy w DR nie mają znaczenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-10-04 10:23:52
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Skoro jest współwłascicielem, to znaczy, że żądanie odszkodowania
    > byłoby od samej siebie.

    A czy w ogóle roszczenia z OC wobec członków najbliższej rodziny są
    uznawane?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __