  • 1. Data: 2012-10-04 07:59:19
    Temat: Re: SUV Bentleya
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia 03 Oct 2012 23:35:45 GMT, tÎż napisał(a):

    > Jest taki brzydki, że aż chciałbym go mieć. ;)

    Tylko co wtedy zrobiłbyś z Polonezem Truckiem Royem? ;-)

  • 2. Data: 2012-10-04 18:29:42
    Od: tÎż

    Kapibara wrote:

    > Tylko co wtedy zrobiłbyś z Polonezem Truckiem Royem? ;-)

    Myślę, że ów Bentley byłby godnym następcą stylistycznym mojego Poloneza
    Trucka Roya! Nie musiałbym już montować chromowanych parapetów, bo ma
    seryjnie. Aczkolwiek mój Polonez Truck Roy na zawsze pozostanie w moim
    sercu. Zaplanowałem dla niego nawet godną emeryturę -- zostanie ogrodowym
    kwietnikiem. Moim zdaniem pelargonie będą doskonale rosły w moim
    Polonezie Trucku Royu ujebanym w połowie wysokości kątówką!

    --
    ss??q s? ??u??ou??