    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: sterowanie światłem w łazience
    Date: Tue, 8 Nov 2016 16:27:57 +0100

    Am 08.11.2016 um 14:40 schrieb J.F.:
    > Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
    >>> 2- lustro

    > Moc znikoma, ale w lazience jest okno.
    > Wchodzisz - jasno. Ale w lustrze ciemno. Trzeba wyjsc, aby zapalic.
    >
    > Albo - wchodzisz - jeszcze jasno, wchodzisz do wanny, wychodzisz ... a
    > tu juz ciemnawo.
    > A wylacznik na zewnatrz :-(
    Jak jesteś w wannie to i tak obojętnie, gdzie wyłącznik. Wyjść musisz.
    Chyba, że masz pilota albo IP67. Ja też mam okno i jak idę do wanny to
    zapalam światło. Jak otwieram drzwi to widzę, czy jasno, czy ciemno.
    Idąc srać zapalam, albo nie. Czujnik ruchu nie ma sensu. Jak siedzisz na
    klopie to nie odstawiasz lambady, a napełniając wannę gorącą wodą też
    się uaktywni.

    Waldek