  • 11. Data: 2013-03-11 16:31:40
    Temat: Re: step up na l6920db
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Monday, March 11, 2013, 3:14:48 PM, you wrote:

    > Jaki parametr dlawika masz na myśli - dobroć?

    Energia. Ipk^2*L/2

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-03-11 18:00:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Mar 2013 16:30:58 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Chyba jednak jest.

    http://www.st.com/st-web-ui/static/active/en/resourc
    e/technical/documen
    t/datasheet/CD00002171.pdf

    ale ja piszę o l6920db, to jest zupełnie inny pdf, z innymi
    wartościami H i C na wykresach sprawnosci.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2013-03-11 18:48:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Monday, March 11, 2013, 6:00:05 PM, you wrote:

    e/technical/document/datasheet/CD00002171.pdf
    > ale ja piszę o l6920db, to jest zupełnie inny pdf, z innymi
    > wartościami H i C na wykresach sprawnosci.

    Rzeczywiście - są inne wartości. Ale ja bym takich nigdy nie
    zastosował, szczególnie przy tak małym pobieranym prądzie.

    Pochwal się PCB, bo tu - poza dławikiem - może się kryć problem.
    Uprzedzając: na pająku ten układ nie będzie działać poprawnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-03-11 19:04:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Mar 2013 18:48:20 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Uprzedzając: na pająku ten układ nie będzie działać poprawnie.

    jest na plytce stykowej i to pajak na maxa. Pomijajac ten problem z
    praca pod sporym obciazeniem uklad działa druga dobę bez zgrzytów.Co
    do pytania o PCB to wcześniej planowałem użyć mcp1624 ale ten
    l6920db ma "fixed" 3.3v i zabezpieczenie przed odwroceniem
    polaryzacji zasilania więc wydał mi się atrakcyjniejszy. W pdfie do
    mcp1634 jest przykładowy layout pcb, więc myślę, że jak zastosuję się
    do sugestii z tego pdfa to powinno być ok.

    --
    Marek