  • Data: 2012-01-27 12:04:57
    Temat: Re: 'statyw' do kajaka
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

    > 1. Poszukuje statywu z potezna przyssawka. Wysokosc 0.5~1 metr.
    > Koniecznie nierdzewka, albo ebonit - nic korodujacego.
    >
    > Cos jak:
    > <http://www.moxie.com/secure_server/kayalu/ram-mount
    s-locking-suction-camera-mount-with-toughbar-p-85.ht
    ml?cPath=25&osCsid=o5ut69vcvhvleu9e986uqg8547>
    > ale wolalbym w Europie i wyzsze niz z linka.

    Im dalej oddalasz się od kajaka, tym bardziej kiwa. Możesz
    przetestować też prowizorkę: aparat na statywie (ew. monopodzie)
    z rozsuniętymi, ale złożonymi nogami z podparcia o kajak i ręki
    + pilot (ew. interwał).

    BTW: Im dłuższe ramie, tym lepsza dźwignia - przyssawka na pewno
    w którymś momencie nie wytrzyma (zwłaszcza z jakimś skaleczeniem
    lub piaskiem). Jeśli już, to wolałbym chyba imadło przykręcone do kajaka
    (ale nie każdy to wytrzyma).

    > 2. Do lustrzanki - myslalem o szczelnym worku, ale zastanawia mnie
    > (bez)sensownosc tego rozwiazania - plastik z przodu, pod zmiennym
    > katem - po jakims czasie na pewno bedzie kaszanil zdjecia. Ktos
    > uzywal?
    >
    > http://www.ebay.co.uk/itm/110789199934?ssPageName=ST
    RK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

    Jeśli nie pływasz w czasie sztormu / z wielorybami / krokodylami/
    po white water, to nie znam przypadku utopienia sprzętu (ani nawet
    zagrożenia). No chyba że spływ po progach, ale wtedy nie robisz zdjęć
    i szczelny pojemnik powinien wystarczyć.

    > 3. Czyzby GoPro bylo najlepszym wyborem?

    Co to GoPro?

    Aaa, no i zdradź, co to za rejs - połowa dwójki właśnie mi się
    wyprowadziła, więc chętnie sobie podumam o zimowym pływaniu... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]