  • 21. Data: 2012-08-05 15:17:58
    Temat: Re: starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Waldek Godel:

    > No więc ten może nie mieć wcale tego trybu. To jest prymitywna, za to tania
    > zabawka dla nastolatków.

    Z ciebie za to jest profesjonalna zabavka dla starych dziadkóv.
    I poviedz, jak ci się żyje v roli zabavki pedofilstva?

  • 22. Data: 2012-08-05 18:36:27
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupę,
    >
    > Poszukuję dowolnego modelu (czym starszy tym lepszy - tym zapewne tańszy)
    > telefony, który potrafi sam odebrać połączenie przychodzące po iluś-tam
    > dzwonkach.
    >
    > Chcę ten telefon zostawić w domu całkowici wyciszony, żeby od czasu do
    > czasu podsłuchać nianę od dzieci - co robi, jak się odzwya itp.
    >
    > Myślałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jakąś
    > Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie
    > więcej niż kilka piwek.
    >
    > Jakieś podpowiedzi?

    Sprawdzone rozwiazanie: telefon z symbianem i aplikacje CarPack oraz VoxTrack.

    CarPack - program docelowo przeksztalca telefon w zestaw glosnomowiacy w aucie, ale
    spokojnie moze sluzyc do odsluchania dzwiekow z otoczenia.Wymaga jedynie wlasciwej
    konfiguracji. Program moze wyciszyc dzwonek, automatycznie odbierac i konczyc
    polaczenie po uplywie dowolnego czasu, wylaczac samego siebie w ustalonym wczesniej
    czasie, nie pozostawiajac sladow aktywnosci w telefonie.

    VoxTrack - program pozwala automatycznie rejestrowac w telefonie powyzsze polaczenia,
    aby odsluchac je pozniej wszystkie razem w dogodnej chwili. Zapisuje nagrane pliki w
    formatach: AMR, WAV, MP3.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 23. Data: 2012-08-05 19:43:10
    Od: SDD <s...@t...pl>

    TGor pisze:

    > Inan sprawa, że przeciwnikiem ww "organu" był jakiś "lepszy cwaniak" z
    > gatunku tych, co "matkę staruszkę wożą na tylnym siedzeniu, żeby
    > wrabiać" dzielnych stróżów prawa.

    "Pomrocznosc jasna" tez ma miejsce niezwykle rzadko, ale sa tacy, ktorym
    pomogla sie ona wymigac od odpowiedzialnosci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2012-08-06 09:35:49
    Od: "nowy140" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Zwróć uwagę że problem jest także z tym że pracownik powinien być
    > poinformowany o tym że jest nagrywany. Chociażby przez zapis w umowie o
    > pracę czy przez regulamin pracy. Jeśli robisz to bez wiedzy pracownika
    > to może się okazać że jeśli to wykorzystasz jako powód do zwolnienia to
    > pracownik pójdzie do Sądu Pracy z pozwem o przywrócenie do pracy albo
    > do sądu powszechnego z pozwem o odszkodowanie. I ma spore szanse
    > wygrać. To jest rzecz na którą nie zwraca się uwagi.
    >
    > Zdrówko
    1.
    Szanse ma pewnie wiecej jak spore.
    ale juz widze jak ochoczo i radosnie przebierajac nozkami niania dzieli sie z
    us'em i zus'em swoja kasa.
    tzn oczywiscie jest taka mozliwosc, i prawna i fizyczna. Po wprowadzeniu nowej
    ustawy o nianiach ktos to sprawdzil ile ich sie zalegalizowalo. Szlo to w
    jakies male liczby, kilka czy kilkanascie nianiek.... malo w kazdym razie.
    reszta dalej na czarnucha leci.
    2. a zalozyciel niech sprobuje kreatywnie;
    POWIEDZ jej ze monitorusjesz dom i masz mozliwosc dowolnego wgladu w niego,
    nasciemiaj, jakies kamery w scianach, mikrofony itp.
    jak jej sie nie bedzie chcialo uczciwie poswiecac sie dziecku - pojdzie sobie.
    jesli bedzie uczciwa - zwisnie jej to...., tzn zalezy jej na pracy - wejdzie w
    to. nie - czesc....

  • 25. Data: 2012-08-08 12:07:46
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Franc wrote:
> [...]
    >
    > Myślałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jakąś
    > Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie

    Moze stary netbook ukryty w szafie i wywalony mikrofon. Jakby
    pokombinowac to i kamere mozna zamaskowac.