  • 1. Data: 2012-08-01 14:38:14
    Temat: Hong Kong
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Używał tu ktoś komórki w Hong Kongu? Działa u nich polska komórka?

    Zastanawiam się nad kupieniem 2 kart SIM na tygodniowy pobyt we wrześniu.

    Taką sobie wybrałem ale nie wiem czy to najlepsza oferta:
    http://www.ebay.com/itm/180865792077

    To oferta startera o wartości $60HKD plus doładowanie $20,
    razem $80 hong kongskich dolarów ($7.77HKD = $1USD).

    Co mi się podoba w tej ofercie to raz, że oferuje 7 dni internet bez
    ograniczeń
    za $68 hong kongskich dolarów. Dwa, że oferuje tanie rozmowy międzynarodowe.

    Prosiłbym grupowicza który zna się na komórkach i j. angielskim aby
    sprawdził czy dobrze rozumiem ofertę - czy IDD Service oznacza to
    co myślę że oznacza?
    Czyli "bezpośrednie dzwonienie do USA za cenę lokalnych minut $0.25/min"?

    Podobna aukcja startera $78 z tej samej firmy komórkowej jest tutaj:
    http://www.ebay.com/itm/160786362686 i tu pisze więcej na temat
    jak zaktywować te 7 dni internetu bez ograniczeń lub podaje darmowy
    numer pomocy technicznej który można użyć jako telefon aktywacyjny karty.

  • 2. Data: 2012-08-09 14:03:49
    Temat: Re: Hong Kong
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Nikt tu nie ma doświadczeń z Hong Kongu?

  • 3. Data: 2012-08-09 15:09:48
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Aug 9, 2:03 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Nikt tu nie ma do wiadcze z Hong Kongu?

    To juz tam polscy inzynierowie sie tulaja za chlebem?
    Hmm, skoro POlikwidowano wszelki przemysl w naszym kraju to nie dziwi,
    coz maja robic absolwenci politechnik?

  • 4. Data: 2012-08-11 06:13:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yerine Ictimai" <y...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > To juz tam polscy inzynierowie sie tulaja za chlebem?
    > Hmm, skoro POlikwidowano wszelki przemysl w naszym kraju
    > to nie dziwi, coz maja robic absolwenci politechnik?

    O czym Ty piszesz? Masz jakies problemy z koncentracja uwagi?

    Jade tam akurat na wakacje.
    Tydzien nurkowania w Indonezji, w dziczy a drugi tydzien
    spedze w nowoczesnym i technicznym Hong Kongu :-)
    Tylko co to co piszesz ma wspólnego z moim pytaniem i tym watkiem?

  • 5. Data: 2012-08-11 07:02:44
    Od: ALEX Alpha MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 1 08 2012 14:38, Pszemol pisze:
    > Używał tu ktoś komórki w Hong Kongu? Działa u nich polska komórka?

    Oczywiście że działa. Dlaczego miałaby nie działać?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 6. Data: 2012-08-11 17:15:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <c...@g...pl> wrote in message

    > Oczywiście że działa. Dlaczego miałaby nie działać?

    Choćby dlatego, że może być inne pasmo częstotliwości dla 3G
    i nie będziesz mieć szybkiego internetu w słuchawce wziętej z Polski...
    Chyba orientujesz się w istnieniu różnych systemów komórkowych
    na świecie? To coś tak jak z systemami TV Color: PAL, NTSC, SECAM.

  • 7. Data: 2012-08-11 19:22:12
    Od: ALEX Alpha MR <c...@g...pl>

    W dniu So 11 08 2012 17:15, Pszemol pisze:

> [...]
    > Chyba orientujesz się w istnieniu różnych systemów komórkowych
    > na świecie? To coś tak jak z systemami TV Color: PAL, NTSC, SECAM.

    Hong Kong to nie USA. Spokojnie zadziała.

  • 8. Data: 2012-08-12 23:39:03
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Aug 11, 6:13 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > O czym Ty piszesz? Masz jakies problemy z koncentracja uwagi?
    >
    > Jade tam akurat na wakacje.

    Ou! Sorki, akurat znam gostkow ktorzy pracowali w UK a teraz w tym
    kryzysie sie przenosza do Chin...

    > Tydzien nurkowania w Indonezji, w dziczy a drugi tydzien
    > spedze w nowoczesnym i technicznym Hong Kongu :-)
    > Tylko co to co piszesz ma wspólnego z moim pytaniem i tym watkiem?

    Chiny