  • 1. Data: 2012-08-01 22:16:31
    Temat: Dual Sim przychodząca rozmowa na 2gi nr
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Gdy gadam z jednego numeru, a przychodzi połączenie na drugi numer, to jest
    zajęte ? czy nikt nie odbiera ?

    Chodzi o telefony Samsung i MyPhone

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Piotrkow/

  • 2. Data: 2012-08-02 17:25:51
    Temat: Re: Dual Sim przychodząca rozmowa na 2gi nr
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Gdy gadam z jednego numeru, a przychodzi połączenie na drugi numer, to
    > jest
    > zajęte ? czy nikt nie odbiera ?
    >
    > Chodzi o telefony Samsung i MyPhone

    OIDP zajęte - Myphone 9025

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2012-08-02 23:02:25
    Od: "kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" napisał w wiadomości grup
    >Gdy gadam z jednego numeru, a przychodzi połączenie na drugi numer, to jest
    >zajęte ? czy nikt nie odbiera ?

    LG GX200 - poza zasiegiem

  • 4. Data: 2012-08-03 08:44:35
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:jvc2r3$gsn$1@inews.gazeta.pl...
    > Gdy gadam z jednego numeru, a przychodzi połączenie na drugi numer, to
    > jest zajęte ? czy nikt nie odbiera ?
    > Chodzi o telefony Samsung i MyPhone

    Samsungi na dwie karty dzielą się na Duos i "zwykłe".
    W tych zwykłych podczas połączenia druga karta jest wyłączana i jest "poza
    zasięgiem lub ma wyłączony telefon". Jak jest w Duosach, nie pamiętam.
    Poszukaj w testach testów, opiniach.

  • 5. Data: 2012-08-05 11:00:20
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-03 08:44, Kierowca Bombowca pisze:
> [...]
    > W tych zwykłych podczas połączenia druga karta jest wyłączana i jest "poza
    > zasięgiem lub ma wyłączony telefon". Jak jest w Duosach, nie pamiętam.

    W moim automatycznie się przełącza i widnieje jako połączenie oczekujące.

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-08-12 13:15:07
    Temat: Re: Re: Dual Sim przychodząca rozmowa na 2gi nr
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    samsung: starsze duosy robily jako polaczenie oczekujace na telefonie,
    dzwoniacy slyszal zwykly sygnal dzwonienia.
    w nowszych duosach popsuli to... teraz numer przez ktory nie
    rozmawiasz w danej chwili jest poza zasiegiem :(

    Ja pogodzilem sie z tym - mam powiadomienia smsem o nieodebranym
    polaczeniu, i jakos nie jest to mocno dokuczliwe w sumie.
    Teraz mam samsunga b5512.

  • 7. Data: 2012-08-15 13:13:08
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 01.08.2012 22:16, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > Gdy gadam z jednego numeru, a przychodzi połączenie na drugi numer, to jest
    > zajęte ? czy nikt nie odbiera ?
    >
    > Chodzi o telefony Samsung i MyPhone

    w podróbce HTC HD ( chinski android phone ) połączenie oczekujące

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?