  • 41. Data: 2012-05-21 22:11:46
    Temat: Re: stare dyskietki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w PC jakoś nigdzie się tego nie ustawia, więc podejrzewam, że jest jakaś
    stała ustalona wartość do której równają wszyscy producenci... Ktoś
    podpowie?

  • 42. Data: 2012-05-22 11:44:17
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 May 2012 19:39:35 +0200,
    Michal W. <m...@n...gazeta.pl> screamed:

    > Brawo! Wymysliles Floppy Drive Emulator ;)
    >
    > http://www.lotharek.pl/product.php?pid=42
    >
    > Niestety lotharek byl pierwszy, poza zastosowaniem w Amigach i
    > Atarynkach

    Pierwszy jeśli chodzi o produkcję tego w PL.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 11:43:53 user up 13176 days, 23:38, 1 user, load average: 0.13, 0.28, 0.99 ]

    My Go this amn keyboar oesn't have any 's.

  • 43. Data: 2012-05-22 19:53:32
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:

    > Po co?

    > Po co?

    Typowe, denerwujące odpowiedzi na nie zadane pytanie. Co Cię obchodzi po co?
    To Twój problem?

    Remek

  • 44. Data: 2012-05-22 20:04:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Typowe, denerwujące odpowiedzi na nie zadane pytanie. Co Cię obchodzi po
    > co? To Twój problem?
    > Remek

    Po jest grupa dyskusyjna aby dyskutować.
    Nie podoba się?
    Można nie pisać i zlecić odpowiednią ekspertyzę specjaliście.
    Na pewno znajdzie się jakaś uczelnia, która za odpowiednią opłatą
    przeprowadzi badania
    i wyda ekspertyzę.

  • 45. Data: 2012-05-22 21:16:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > Oczywiście. Czytaj portale internetowe przy nastepnym zaćmieniu słońca.

    Do spawania też się nadaje ?

  • 46. Data: 2012-05-23 08:11:22
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2012-05-20 13:27, Atlantis pisze:

    > Jedyne zastosowanie jakie przychodzi mi do głowy to vintage computing.
    > Przy czym tutaj też nie ma zmiłuj - stare nośniki będą padały i tyle.
    > Przecież już teraz miłośnicy starego sprzętu budują interfejsy w rodzaju
    > SD2SIO dla Atarynek. :)

    Jest jeszcze drugie - instalacja XP lub winserwera 2003 na dość świeżym
    komputerze. Oczywiście można "dograć" sterownik do płyty instalacyjnej,
    ale z dyskietką (jak się ma razem z napędem) prościej. Tylko że to już
    prawie jednorazówki.
    A jeszcze starsze BIOSy czasem można rozpakować tylko na dyskietkę.
    Potem można wrzucić na pendrajwa, ale bywają programy działające
    wyłącznie na dyskietkach. Co ciekawe, zwykle nie robią problemów z
    napędami USB. Ale to wszystko z czasem się skończy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 47. Data: 2012-05-23 08:16:15
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2012-05-20 15:27, Pszemol pisze:
    > "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Mało tego, kupując 100 dyskietek okazyjnie z Allegro pewnie ze 3-4
    > sztuki znajdzie z wirusami bootsektora... Nie czytałbym, nie kasował
    > takich dyskietek na komputerze bez dobrego antywira...

    Ale opowiadasz... Wystarczy zablokować autostarty, wiedzieć, co się robi
    i kiedy autorun może się uruchomić.
    Wirus w bootsektorze niegroźny póki nie wystartujesz systemu z niego.

    Pozdrawiam

    DD

  • 48. Data: 2012-05-23 11:29:15
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" napisał:

    > Po jest grupa dyskusyjna aby dyskutować.
    > Nie podoba się?

    Dyskutuj do woli, ale załóż swój wątek o wyższości innych napędów nad
    dyskietkami. W tym wątku autor nie prosił o takie rady, więc po co mu
    zaśmiecać temat? To zmora grup dyskusyjnych i forów. Jak autor upomni się o
    wypowiedzi na temat zostanie zakrzyczany, że ma postawę roszczeniową itp.
    brednie. Taka praktykę stosują ludzie ograniczeni, którzy nie są w stanie
    samodzielnie utworzyć tematu, ale chętnie wpieprzają się wszędzie, gdzie ich
    nie proszą.

    Remek

  • 49. Data: 2012-05-23 14:20:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Dyskutuj do woli, ale załóż swój wątek o wyższości innych napędów nad
    > dyskietkami. W tym wątku autor nie prosił o takie rady, więc po co mu
    > zaśmiecać temat?

    A ty jego adwokatem jesteś? Akurat autor tego posta jest tu szeroko
    znany i jeszcze nigdy nic mądrego on tu nie napisał. Zaśmieca grupę
    pierdołami zamiast zajrzeć do googla.
    Natomiast jeśli chodzi o dyskietki to prościej zrobić testy na kilku starych
    dyskietkach, niż się na grupie wypłakiwać.

    > To zmora grup dyskusyjnych i forów. Jak autor upomni
    > się o wypowiedzi na temat zostanie zakrzyczany, że ma postawę
    > roszczeniową itp. brednie.

    No więc nie musi on tu pisać. Może napisać na elektrodę... gdyby nie
    fakt, że tam
    dostał już dożywotniego bana za głupie posty.

    > Taka praktykę stosują ludzie ograniczeni,
    > którzy nie są w stanie samodzielnie utworzyć tematu, ale chętnie
    > wpieprzają się wszędzie, gdzie ich nie proszą.

    Tak więc po co mieć do czynienia z ludźmi ograniczonymi, lepiej tu nie
    pisać.
    A kim ty jesteś, że chcesz decydować o tym, czy ktoś może (lub nie) się
    spytać "po co Ci to?"? A pytanie jest jak najbardziej sensowne, gdyż często
    jest się w stanie wtedy zaproponować dużo prostsze/lepsze rozwiązanie.

  • 50. Data: 2012-05-23 14:34:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    [...]

    > A kim ty jesteś, że chcesz decydować o tym, czy ktoś może (lub nie) się
    > spytać "po co Ci to?"? A pytanie jest jak najbardziej sensowne, gdyż często
    > jest się w stanie wtedy zaproponować dużo prostsze/lepsze rozwiązanie.

    Jakbym nie pytał moich klientów "po co Ci to?", to bym nie nadążył z
    pracą, robiąc kolejne wersje pod ich dyktando...

    --
    Best regards,
    RoMan